ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZGARNIJ KLIENTA NAJSZYBSZY, NAJPROSTSZY I NAJBARDZIEJ SKUTECZNY SYSTEM


PORT M.

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 56.20 Twoja cena  53,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć

Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem

Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć

Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać

Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości

Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie? Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.

Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz - święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.

Przeczytaj tę książkę i:

- określ, z jakimi klientami chcesz pracować;

- zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);

- znajdź swoją niszę - bądź dużą rybą w małym stawie;

- zostań mentorem - przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;

- sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.

Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę - oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców. Twój los może być inny!


Spis treści

Podziękowania
Słowo wstępne
Uwaga od autora
Przedmowa

MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty

ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura

ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz

ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę

ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz

MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania

ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany?

ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży

ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych

ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie

MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta

ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów

ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu

ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia

ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu

ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania

ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania

ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu

Końcowe przemyślenia

Bibliografia

O autorze

Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta

Skorowidz

345 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022