Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system
umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem
Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości
Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie? Brzęk monet? Szelest przeliczanych
banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia
na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli
prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem.
Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać
swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy
wniosek płynący z tej książki.
Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy
się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni
wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz - święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są
klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.
Przeczytaj tę książkę i:
- określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
- zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
- znajdź swoją niszę - bądź dużą rybą w małym stawie;
- zostań mentorem - przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
- sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.
Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę - oto postawa,
jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców. Twój los może być inny!
Spis treści
Podziękowania
Słowo wstępne
Uwaga od autora
Przedmowa
MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty
ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura
ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz
ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę
ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz
MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania
ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany?
ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży
ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych
ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie
MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta
ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów
ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu
ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia
ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu
ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania
ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania
ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu
Końcowe przemyślenia
Bibliografia
O autorze
Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta
Skorowidz
345 stron, A5, miękka oprawa