ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DLACZEGO KUPUJEMY. NAUKA O ROBIENIU ZAKUPÓW. ZACHOWANIA KLIENTA W SKLE


UNDERHILL P.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 58.90 Twoja cena  55,96 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Międzynarodowy bestseller. Z humorem i ogromną ilością danych pochodzących z wieloletnich badań, Underhill oferuje konkretne i użyteczne rady w jaki sposób detaliści powinni się dostosowywać do zmieniających się zachowań konsumentów.

Książka ta jest efektem ponad 20-letnich badań prowadzonych przez autora, który analizuje sposób poruszania się klientów i czynniki warunkujące czas spędzony w placówce handlowej, aranżację, wewnętrzny system informacji i oznakowania, różnice w zachowaniu klientów, wynikające z ich płci i wieku, pory dnia, uwarunkowań technicznych i fizjologicznych. Publikacja ta to wyniki bezpośrednich obserwacji prowadzonych przez badaczy firmy wykorzystujących do tego celu m.in. ukryte kamery i bezpośrednie wywiady z klientami.


Dlaczego ta książka stała się bestsellerem? Dlatego, że autor wie więcej niż my klienci, w jaki sposób i dlaczego kupujemy.
Financial Times

Książka obowiązkowa dla każdego, kto prowadzi interesy w dzisiejszym, złożonym świecie handlu. Paco posiadł umiejętność tłumaczenia dynamiki dzisiejszego środowiska detalu.
Daniel J. Brestle, President, Estee Lauder Inc.

Dlaczego "to" kupiłem? Ile razy zadaliście sobie to pytanie? Paco Underhill zna odpowiedź.
Guardian

Ta książka jest dla każdego, kto uwielbia lub nienawidzi robić zakupy. Mówi wszystko o klientach i ich zachowaniach.
Robert Mettler, Sears Roebuck & Co.

Książka odkrywa nowe warstwy wiedzy o kliencie i udawadnia , że świat handlu detalicznego to skomplikowana "maszyneria" psychologiczno-ekonomiczna i fundament sukcesu.
Prof. Dr hab. Marian Strużycki, Dyrektor Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji


Autor książki Paco Uunderhill jest założycielem Envirosell, firmy badawczo - konsultingowej specjalizującej się w analizowaniu zachowań klientów, strategii i praktyce handlu deatalicznego. Do klientów firmy zaliczają się McDonald's, Citibank, Coca-Cola, Sony, Blockbuster, Levi Strauss & Co. i wiele innych nie mniej znanych firm. Książka ukazała się już w następujących krajach: Stany Zjednoczone, Chiny, Holandia, Japonia, Izrael, Niemcy, Australia, Wielka Brytania, Francja, Korea, Portugalia, Turcja, Hiszpania


Spis treści

Wstęp do międzynarodowego wydania w miękkich okładkach

I ZAMIAST SAMOA, SKLEPY: NAUKA O KUPOWANIU

1. Narodziny nauki

2. Czego nie wiedzą detaliści 

II CHODZI JAK EGIPCJANIN: MECHANIKA ROBIENIA ZAKUPÓW

3. Strefa cienia

4. Potrzebujesz rąk

5. Jak czytać znaki

6. Klienci poruszają się jak ludzie 

7. Dynamika

III MĘŻCZYNI SĄ ZE SKLEPU ŻELAZNEGO KOBIETY SĄ Z DOMU MODY: DEMOGRAFIA ROBIENIA ZAKUPÓW

8. Robić zakupy jak mężczyzna

9. Czego chcą kobiety

10. Jeśli potrafisz to przeczytać, to jesteś za młody

11. Dzieci

IV ZOBACZ MNIE, POCZUJ MNIE, DOTKINIJ MNIE, KUP MNIE: DYNAMIKA ZAKUPÓW

12. Zmysłowy klient

13. Wielka Trójka

14. Czas realny i postrzegalny

15. Piosenka o kasie i pakowaniu

16. Sztuczki

17. W cyberprzestrzeni - sam na sam z komputerem

18. Sprawdź się sam

19. Przemyślenia na koniec

Podziękowania

Indeks


271 stron, B5, miękka oprawa ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022