Istnieją niezliczone książki poświęcone sprzedaży. Ich autorzy
utrzymują, że zdradzają czytelnikom sekrety tego, jak być wspaniałym sprzedawcą.
Wiele z nich zawiera przydatne pomysły i porady. Nie ma jednak znaczenia, ile
asów sprzedawca kryje w rękawie, jeśli w swoim arsenale nie posiada on
najważniejszej broni: motywacji do tego, by wyjść w świat i sprzedawać!
Choć retoryczne sztuczki i różne fortele czasem okazują się skuteczne, nie
one decydują o tym, czy jakiś sprzedawca jest świetny. Najważniejsze są ciężka
praca, motywacja wewnętrzna i optymizm. Brutalna prawda jest taka, że nie istnieje
żaden wielki sekret gwarantujący osiąganie sukcesów w sprzedaży.
W rzeczywistości jest to o wiele prostsze: to zmotywowani, zorientowani na cel
i tryskający pozytywną energią ludzie sprzedają najwięcej.
Na szczęście nawet jeśli myślisz, że nie posiadasz tych kluczowych cech, przy
odpowiedniej pomocy możesz je w sobie wykształcić. Możesz nauczyć się, jak
wykrzesać z siebie entuzjazm potrzebny do działania. Możesz rozwinąć
w sobie przyjazne, pozytywne nastawienie. Piekielnie dobra książka
o sprzedaży pokaże ci, jak tego dokonać. Dowiesz się z niej również, jak
wytyczyć sobie cele oraz stworzyć plan działania, który pomoże ci skoncentrować się
na ich realizacji i nie zboczyć z drogi wiodącej do sukcesu.
W książce tej znajdziesz mądre, praktyczne porady dotyczące tego, jak:
- być zmotywowanym - dziś, jutro i w przyszłości;
- wytyczyć sobie długoterminowe cele, które pobudzą cię do walki;
- napisać plan działania obejmujący twoje życie, karierę i pracę;
- stworzyć pozytywną wizję samego siebie;
- być ekspertem, doradcą i źródłem informacji dla swoich klientów;
- robić więcej, niż się od ciebie oczekuje;
- wciąż poszerzać swoją wiedzę i ćwiczyć;
- tworzyć i sprzedawać wartość, a nie tylko sam produkt czy niską cenę;
- być wytrwałym, ale nie natrętnym;
- poznać na wylot swoich klientów;
- pokochać to, czym zajmujesz się na co dzień!
Piekielnie dobra książka o sprzedaży to jedyny w swoim
rodzaju przewodnik traktujący o tym, co powinieneś robić, by wciąż osiągać
prawdziwe sukcesy w sprzedaży.
"Na przestrzeni lat widziałem ich wszystkich - i mogę powiedzieć, że
Warren Greshes należy do najlepszych. W swojej wspaniałej książce dzieli się on
z nami swoim wieloletnim doświadczeniem w szkoleniu sprzedawców, podając
szesnaście łatwych do zastosowania narzędzi, które - jeśli z nich skorzystasz -
zagwarantują ci osiągnięcie twoich celów".
Mark Terry, prezes Harman Pro Group
"Świetna książka! Warren przekazuje wszystko w taki sposób, że łatwo to
zrozumieć, a jeszcze łatwiej zastosować. Nie będziesz już potrzebował żadnej
innej książki na ten temat".
John Gamauf, prezes Consumer Replacement Tire Sales, Bridgestone/Firestone
North American Tire, LLC
"Jeśli chcesz poznać świetne strategie, dzięki którym twój dział sprzedaży
wzniesie się na wyżyny, ta książka powinna być dla ciebie obowiązkową lekturą.
Swoim sposobem motywowania i szkolenia Warren Greshes zainspirował naszych
najlepszych menedżerów i pracowników. Kieruje ich na drogę prowadzącą do
sukcesu i nie pozwala, by stracili z oczu najważniejszy cel. Przez cały czas
przekazuje im jasne przesłanie okraszone wspaniałym poczuciem humoru. Warren dosłownie
wybrukował nam drogę, którą zmierzamy".
Bernardette Mitchell, wiceprezes Retirement Benefits Group, AXA
Equitable
"Warren jest prawdziwym ekspertem w dziedzinie sprzedaży. Jego pomysły są
niezwykle praktyczne, gotowe do natychmiastowego zastosowania i z całą
pewnością doprowadzą cię do najlepszych możliwych rezultatów. Ta książka powinna
być obowiązkową lekturą dla ludzi rozpoczynających karierę sprzedawcy oraz dla tych
'weteranów', którzy chcieliby podnieść swoje kwalifikacje zawodowe".
Raj Madan dyrektor ds. marketingu w branży usług finansowych
WARREN GRESHES jest znanym i cenionym mówcą motywacyjnym,
autorem audycji radiowych oraz prezesem Speaking of Success, organizacji, której
członkowie dzielą się ze sobą narzędziami i technikami pozwalającymi im
odnaleźć wewnętrzną motywację i osiągać sukcesy. Wcześniej przez dziesięć
lat pracował w przemyśle odzieżowym, pełniąc funkcję kierownika ds. sprzedaży
oraz wiceprezesa firmy.
186 stron, A5, miękka oprawa ze skrzydełkami