ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 56.85 54,01   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING SZEPTANY. BUZZMARKETING.


HUGHES M.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 56.85 Twoja cena  54,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy.

Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego.

Nauczy cię:

  • znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe, dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę,
  • kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę,
  • operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem,
  • tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.

Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn "Time" nazwał to "jednym z największych podbojów opinii publicznej" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.

Książka jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych. - Piotr Gotkowski prezes Streetcom



Mark Hughes jest dyrektorem zarządzającym firmy konsultingowej Buzzmarketing i gospodarzem programu radiowego The Buzz Factor. Uczy przedsiębiorców i zarządzających, jak kreować szum medialny wokół ich marek. Hughes zarządzał marketingiem takich firm, jak Half.com (spółka zależna od eBay), PepsiCo i PepBoys.


Spis treści:

Przedmowa
Wprowadzenie


ROZDZIAŁ 1. Unikać owczego pędu
ROZDZIAŁ 2. Dać miastu nową nazwę
ROZDZIAŁ 3. Sekret pierwszy - wciśnij sześć przycisków szumu
ROZDZIAŁ 4. Piwo Miller Lite - marka wyprzedzająca swoje czasy
ROZDZIAŁ 5. Zacząć od zera - kariera Jeffa Greenfielda
ROZDZIAŁ 6. Historia programu American Idol
ROZDZIAŁ 7. Sekret drugi - przyciągnij uwagę mediów
ROZDZIAŁ 8. Atak Apple Macintosh. Nieznana prawda o szumnej kampanii reklamowej
ROZDZIAŁ 9. Firma ClearPlay - sądy, kontrowersje i krzyki
ROZDZIAŁ 10. Sekret trzeci - przyciągaj uwagę reklamą
ROZDZIAŁ 11. Szum wokół Britney Spears
ROZDZIAŁ 12. Sekret czwarty - zdobądź Szum Everest
ROZDZIAŁ 13. PepsiCo kontra Coca-Cola - historia stojąca za historią
ROZDZIAŁ 14. Sekret piąty - odkryj moc tworzenia
ROZDZIAŁ 15. Szum wokół modelu Mustang
ROZDZIAŁ 16. Sekret szósty - ulepszaj swój produkt


Posłowie
Podziękowania
Źródła i komentarze
Indeks


271 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022