ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 41.50 39,43   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREOWANIE OBRAZÓW ŚWIATA W TEKSTACH REKLAMOWYCH


ZIMNY R.

wydawnictwo: TRIO , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 41.50 Twoja cena  39,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opis wybranych obrazów świata kreowanych w polskim dyskursie reklamowym lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Reklama jako praktyka tekstualna jest w niej traktowana jako przejaw kreacji fikcjonalnej (inaczej niż literatura). W warstwie szczegółowej autor analizuje stworzony w prasowych tekstach reklamowych obraz samochodu oraz obraz świata modelowego konsumenta piwa marki 10,5.

Rafał Zimny jest językoznawcą, adiunktem a Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Interesują go problemy skutecznej komunikacji językowej, związki języka i kultury oraz zróżnicowanie społeczne i środowiskowe polszczyzny. Szczególnie chętnie zajmuje się perswazją i manipulacją języków, przemianami dyskursu publicznego, językiem młodzieźy, a zwłaszcza językiem reklamy.

360 stron, format: 15.0x20.0 cm, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022