|
ZARZĄDZANIE MARKĄ
PRINGLE H. GORDON W. wydawnictwo: REBIS , rok wydania 2008, wydanie I cena netto: 49.00 Twoja cena 46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i
usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i
prywatnego. Jest "gwarancją" jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po
danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą,
że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu... dobre maniery i właściwe
zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także
klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo
ją wprowadzić w życie. Autorzyuczą więc na konkretnych przykładach, jak tego
dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem
wysokiej kultury i sprawnego zarządzania.
Książka Billa Gordona i Hamisha Pringle'a jest przeznaczona dla tych, którzy chcą
odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.
392 strony, format: 15x22.5 cm, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|