ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 28.50 27,08   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

REKLAMA JAKO PROCES KOMUNIKACJI


BENEDIKT A.

wydawnictwo: ASTRUM , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 28.50 Twoja cena  27,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nie wiesz, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż we własnej firmie?

Szef ciągle ma pretensje, że niewielu ściągasz klientów?

Zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej wykorzystać fundusze przeznaczone na reklamę?

Sam chcesz spróbować przygotować kampanię reklamową?

Zajrzyj do kolejnej książki z serii "Kreatywność".

Antoni Benedikt w sposób przejrzysty i sugestywny zawarł w swojej pracy podstawowe informacje na temat reklamy jako formy kontaktu między ludźmi. Opisał między innymi podstawowe zadania reklamy, przedstawił, czym ona powinna być, a czym z pewnością nie jest, scharakteryzował miejsce człowieka w reklamie oraz rolę, jaką w niej odgrywają media, poświęcił też miejsce językowi reklamy itd. Słowem,

Reklama jako proces komunikacji to doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.


170 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022