ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 15.50 14,73   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROCES TWORZENIA KONKURENCYJNEJ MARKI INTERNETOWEJ


MAZURKIEWICZ L.

wydawnictwo: ALMAMER , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 15.50 Twoja cena  14,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem pracy jest pokazanie, w jaki sposób tworzy się konkurencyjną markę micmetową w oparciu o wiedzę z zakresu marketingu internetowego.

Tekst opracowania składa się z sześciu rozdziałów. W pierwszym przedstawiono podstawowe założenia teoretyczne marketingu internetowego, zdefiniowano pojęcie rynku oraz rynku usług ubezpieczeniowych, wprowadzono pojęcie pioduktu, produktu ubezpieczeniowego oraz ubezpieczeniowego produktu internetoowego. Na zakończenie przedstawiono etapy procesu tworzenia konkurencyjnej marki internetowej.

W rozdziale drugim zajęto się zagadnieniem przewagi konkurencyjnej. Umiejętność jej kształtowania bierze się ze znajomości praw rządzących zachowaniami tynkowymi klientów. Omówiono podstawowe prawa i wynikające z nich zasady rządzące tymi zachowaniami oraz wyjaśniono, jak na ich podstawie buduje się przewagę konkurencyjną.

Proces budowania konkurencyjnej marki internetowej składa się z czterech etapów. Ich liczba oraz zawarte w nich reguły postępowania stały się podstawą podziału pozostałego tekstu na cztery dalsze rozdziały.

W trzecim rozdziale przedstawiono pierwszy etap procesu budowania konkurencyjnej marki internetowej. Jest nim rozpoznanie wymagań i oczekiwań klientów. Bez ich znajomości niemożliwe jest zaplanowanie produktu, który stanowić będzie gwarancję utworzenia konkurencyjnej marki. W rozdziale przedstawiono podstawowe metody identyfikacji wymagań i oczekiwań klientów, posługując się przykładami z rynku usług ubezpieczeniowych. Ich rozpoznanie stanowi podstawę, w oparciu o którą ustala się następnie, jaki powinien być produkt internetowy, na bazie którego tworzona będzie konkurencyjna marka.

Jaki powinien być ten produkt i jak dzięki niemu powstaje marka internetowa pokazano w rozdziale czwartym. Podstawową cechą produktu jest to, że powinien prezentować więcej korzyści w oczach klientów niż pozostałe produkty na rynku. Najpierw przedstawiono metodę identyfikacji tych korzyści, a następnie proces wykorzystujący je dla utworzenia marki internetowej.

Nowa marka może wprawdzie prezentować więcej korzyści niż inne na rynku, nie będzie ona jednak tak długa konkurencyjna, jak długo o jej walorach nie dowiedzą się klienci. A dowiedzą się tylko wtedy, gdy marce nada się rozgłos. Wymaga on przeprowadzenia właściwej kampanii promocyjnej. Na czym polega taka kampania i jakimi zasadami należy się kierować, aby ją właściwie przeprowadzić, pokazano w piątym rozdziale.

Rezultatem kampanii promocyjnej powinno być pojawienie się marki internetowej w świadomości klientów. Gdy to nastąpi, należy podtrzymywać i wzmacniać jej wizerunek w taki sposób, aby zajęła trwałe miejsce w tej świadomości. Służy temu interaktywna natura Intemetu. W rozdziale szóstym przedstawiono, jak wykorzystując tę naturę, stworzyć witrynę o zawartości dopasowanej do oczekiwań oraz preferencji klientów, którzy dzięki temu pozostają jej lojalnymi nabywcami.


Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. MARKETING INTERNETOWY I PROCES TWORZENIA MARKI INTERNETOWEJ
1.1. Marketing internetowy
1.2. Rynek usług ubezpieczeniowych
1.3. Internetowy produkt ubezpieczeniowy
1.4. Proces tworzenia konkurencyjnej marki internetowej

Rozdział 2. ZASADY OSIĄGANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ NA RYNKU
2.1. Zasada pierwszeństwa na rynku
2.2. Zasada pierwszeństwa w świadomości
2.3. Zasada koncentracji
2.4. Zasada drabiny
2.5. Zasada alternatywnego wyboru
2.6. Zasada trzech

Rozdział 3. SEGMENTACJA JAKO METODA IDENTYFIKACJI SZANS RYNKOWYCH
3.1. Szansa rynkowa jako najważniejsza spośród aktywów przedsiębiorstwa
3.2. Segmentacja rynku jako metoda identyfikacji szans rynkowych

Rozdział 4. PROCES TWORZENIA MARKI INTERNETOWEJ
4.1. Identyfikacja najważniejszych korzyści
4.2. Proces tworzenia marki

Rozdział 5. PROMOCJA NOWEJ MARKI NA RYNKU INTERNETOWYM
5.1. Narzędzia promocji na rynku intemetowym i ich specyfika
5.2. Public relations jako metoda promocji marki internetowej

Rozdział 6. PODTRZYMYWANIE I WZMACNIANIE JAKOŚCI MARKI W OPARCIU O INTERAKTYWNĄ NATURĘ INTERNETU
6.1. Marketing zindywidualizowany i personalizacja kontaktów z klientami
6.2. Przykład personalizacji kontaktów z klientami na rynku usług ubezpieczeniowych
6.2. Działalność reklamowa

Zakończenie
Spis literatury

100 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022