|
ZARZĄDZANIE I PLANOWANIE MARKETINGOWE
KNECHT Z. wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2005, wydanie II cena netto: 34.50 Twoja cena 32,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Popraw swoją skuteczność - zacznij od marketingu, który wspiera sprzedaż!
Czy:
- znasz sposoby organizowania działalności marketingowej?
- wiesz, jak bardzo może pomóc dobrze określona misja i strategia przedsiębiorstwa?
- potrafisz opracować skuteczny plan marketingowy?
- umiesz właściwie kontrolować i motywować pracowników?
Jeżeli chcesz poznać odpowiedzi na powyższe pytania, koniecznie przeczytaj tę
książkę.
Praktycy mogą korzystać z zawartych w książce przejrzystych procedur i porad dotyczących
postępowania na rynku, związanych z marketingiem wspierającym proces sprzedaży.
Struktura książki jest spójna z wykładem dla przedmiotu Zarządzanie i Planowanie
Marketingowe oraz skoordynowana z programem Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego dla
kierunku Zarządzanie i Marketing.
212 stron, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|