ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 34.50 32,78   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE I PLANOWANIE MARKETINGOWE


KNECHT Z.

wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2005, wydanie II

cena netto: 34.50 Twoja cena  32,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Popraw swoją skuteczność - zacznij od marketingu, który wspiera sprzedaż!

Czy:
- znasz sposoby organizowania działalności marketingowej?
- wiesz, jak bardzo może pomóc dobrze określona misja i strategia przedsiębiorstwa?
- potrafisz opracować skuteczny plan marketingowy?
- umiesz właściwie kontrolować i motywować pracowników?

Jeżeli chcesz poznać odpowiedzi na powyższe pytania, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Praktycy mogą korzystać z zawartych w książce przejrzystych procedur i porad dotyczących postępowania na rynku, związanych z marketingiem wspierającym proces sprzedaży. Struktura książki jest spójna z wykładem dla przedmiotu Zarządzanie i Planowanie Marketingowe oraz skoordynowana z programem Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego dla kierunku Zarządzanie i Marketing.

212 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022