ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 76.90 73,06   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OGILVY O REKLAMIE


OGILVY D.

wydawnictwo: EMKA , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 76.90 Twoja cena  73,06 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ta, powstawała w 1983 r., do dziś uchodzi za jedną z najważniejszych pozycji na świecie poświęcone reklamie.

Jest uznawana za przewodnik po kreacji i elementarz dla każdego, kto wchodzi do branży. David Ogilvy to prekursor nowoczesnego marketingu, twórca jednej z najważniejszych – dziś bardzo wszechstronnej – sieciowej agencji. Ogilvy już we wstępie książki obala jeden z największych, jak się zdaje, mitów krążących w reklamie, ten mianowicie, że produkty wychodzące z agencji są dziełem sztuki, a przynajmniej ocierają się o nią. Określenia „kreatywny” i „artystyczny” są przecież w branży odmieniane przez wszystkie przypadki. Tymczasem Ogilvy deklaruje wprost, że tekst reklamowy i cała kreacja ma być skuteczna, a więc: nie zachwycać pięknem czy oryginalnością, lecz przekonać potencjalnych klientów do promowanej usługi, marki albo produktu.
Opierając się na konkretnych przykładach, Ogilvy podpowiada, jak przeprowadzić skuteczną kampanię w określonym medium albo – na jakie elementy przekazu kłaść nacisk, zmagając się z produktami, w zależności od branż.

"Marketing & more"NR 10 (17) PAŹDZIERNIK 2008


226 stron, B5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- SAGA RODU PORSCHE
AMMANN T. AUST S.

- POTĘGA PIENIĄDZA FINANSOWA HISTORIA ŚWIATA
FERGUSON NIALL

- MAGICZNA DRABINA DO SUKCESU
HILL N.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022