ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROMOCJA. NOWOCZESNE ŚRODKI I FORMY


PABIAN A.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 58.50 Twoja cena  55,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka prezentuje bogaty zbiór środków i form promocji oraz wybranych aspektów ich integracji. Opisano blisko 300 specyficznych narzędzi promocji mix z wykorzystaniem reklamy, promocji sprzedaży, działań public relations, marketingu bezpośredniego oraz sprzedaży osobistej. Ważne miejsce zajmuje tu promocja interaktywna oraz mobilna.

Atutem publikacji jest proponowana przez autora użyteczna koncepcja kompleksowej integracji wszystkich sfer promocji, do których należą: główne jej składowe, środki, formy, treści i wygląd przekazów oraz działalność służb i agencji zajmujących się przygotowaniem i realizacją kampanii. Książka zawiera także instrukcje skutecznego zarządzania działalnością promocyjną.


Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Promocja w działalności marketingowej organizacji
1.1. Promocja a marketing
1.2. Pojęcie oraz struktura promocji mix
1.3. Hierarchia promocyjnego instrumentarium
1.4. Odbiorcy działań promocyjnych

Rozdział 2. Media na usługach promocji

2.1. Udział telewizji w emisji przekazów promocyjnych
2.2. Prasa jako środek promocyjnej komunikacji
2.3. Promocyjne znaczenie radia
2.4. Komputer oraz Internet w działalności promocyjnej
2.5. Promocja mobilna
2.6. Promocja interaktywna

Rozdział 3. Reklamowe formy promocyjnego oddziaływania na rynek
3.1. Rodzaje reklamy
3.2. Nowoczesne formy reklamy telewizyjnej
3.3. Formy prasowych i radiowych komunikatów reklamowych
3.4. Tworzenie reklam prasowych, telewizyjnych i radiowych
3.5. Outdoor i jego cyfrowe oblicze
3.6. Reklama w miejscach sprzedaży

Rozdział 4. Promocyjne narzędzia public relations
4.1. Budowanie wizerunku jako główny cel public relations
4.2. Formy zewnętrznego public relations
4.3. Formy wewnętrznego public relations

Rozdział 5. Podnoszenie wartości ofert za pośrednictwem promocji sprzedaży
5.1. Specyfika i zakres promocji sprzedaży
5.2. Formy promocji konsumenckiej
5.3. Pozostałe rodzaje promocji sprzedaży

Rozdział 6. Techniki sprzedaży i komunikacji w marketingu bezpośrednim
6.1. Istota marketingu bezpośredniego
6.2. Klasyczne narzędzia marketingu bezpośredniego
6.3. Nowoczesne narzędzia marketingu bezpośredniego

Rozdział 7. Promocja osobista w procesach sprzedaży
7.1. Miejsca bezpośredniego kontaktu sprzedawcy z nabywcą
7.2. Kształtowanie promocyjnych umiejętności sprzedawców
7.3. Promowanie produktu przez sprzedawcę

Rozdział 8. Wybrane aspekty integrowania narzędzi oraz działań promocyjnych
8.1. Zintegrowana promocja
8.2. Poziomy integracji
8.3. Integracja mediów i form promocji
8.4. Integracja treści i wyglądu komunikatów promocyjnych
8.5. Czynniki kształtujące zintegrowane przedsięwzięcia promocyjne

Rozdział 9. Zarządzanie zintegrowaną działalnością promocyjną
9.1. Zakres zarządzania działalnością promocyjną
9.2. Rzeczowe oraz czynnościowe aspekty organizacji działań promocyjnych
9.3. Planowanie działalności promocyjnej
9.4. Pobudzanie personelu do twórczego działania
9.5. Kontrola działalności promocyjnej

Zakończenie
Bibliografia

300 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022