Książka prezentuje bogaty zbiór środków i form promocji oraz wybranych aspektów
ich integracji. Opisano blisko 300 specyficznych narzędzi promocji mix z wykorzystaniem
reklamy, promocji sprzedaży, działań public relations, marketingu bezpośredniego oraz
sprzedaży osobistej. Ważne miejsce zajmuje tu promocja interaktywna oraz mobilna.
Atutem publikacji jest proponowana przez autora użyteczna koncepcja kompleksowej
integracji wszystkich sfer promocji, do których należą: główne jej składowe,
środki, formy, treści i wygląd przekazów oraz działalność służb i agencji
zajmujących się przygotowaniem i realizacją kampanii. Książka zawiera także
instrukcje skutecznego zarządzania działalnością promocyjną.
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Promocja w działalności marketingowej organizacji
1.1. Promocja a marketing
1.2. Pojęcie oraz struktura promocji mix
1.3. Hierarchia promocyjnego instrumentarium
1.4. Odbiorcy działań promocyjnych
Rozdział 2. Media na usługach promocji
2.1. Udział telewizji w emisji przekazów promocyjnych
2.2. Prasa jako środek promocyjnej komunikacji
2.3. Promocyjne znaczenie radia
2.4. Komputer oraz Internet w działalności promocyjnej
2.5. Promocja mobilna
2.6. Promocja interaktywna
Rozdział 3. Reklamowe formy promocyjnego oddziaływania na rynek
3.1. Rodzaje reklamy
3.2. Nowoczesne formy reklamy telewizyjnej
3.3. Formy prasowych i radiowych komunikatów reklamowych
3.4. Tworzenie reklam prasowych, telewizyjnych i radiowych
3.5. Outdoor i jego cyfrowe oblicze
3.6. Reklama w miejscach sprzedaży
Rozdział 4. Promocyjne narzędzia public relations
4.1. Budowanie wizerunku jako główny cel public relations
4.2. Formy zewnętrznego public relations
4.3. Formy wewnętrznego public relations
Rozdział 5. Podnoszenie wartości ofert za pośrednictwem promocji sprzedaży
5.1. Specyfika i zakres promocji sprzedaży
5.2. Formy promocji konsumenckiej
5.3. Pozostałe rodzaje promocji sprzedaży
Rozdział 6. Techniki sprzedaży i komunikacji w marketingu bezpośrednim
6.1. Istota marketingu bezpośredniego
6.2. Klasyczne narzędzia marketingu bezpośredniego
6.3. Nowoczesne narzędzia marketingu bezpośredniego
Rozdział 7. Promocja osobista w procesach sprzedaży
7.1. Miejsca bezpośredniego kontaktu sprzedawcy z nabywcą
7.2. Kształtowanie promocyjnych umiejętności sprzedawców
7.3. Promowanie produktu przez sprzedawcę
Rozdział 8. Wybrane aspekty integrowania narzędzi oraz działań promocyjnych
8.1. Zintegrowana promocja
8.2. Poziomy integracji
8.3. Integracja mediów i form promocji
8.4. Integracja treści i wyglądu komunikatów promocyjnych
8.5. Czynniki kształtujące zintegrowane przedsięwzięcia promocyjne
Rozdział 9. Zarządzanie zintegrowaną działalnością promocyjną
9.1. Zakres zarządzania działalnością promocyjną
9.2. Rzeczowe oraz czynnościowe aspekty organizacji działań promocyjnych
9.3. Planowanie działalności promocyjnej
9.4. Pobudzanie personelu do twórczego działania
9.5. Kontrola działalności promocyjnej
Zakończenie
Bibliografia
300 stron, B5, miękka oprawa