Naucz się sprzedawać - i to dobrze - od najlepszych ludzi
w branży
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na
świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest
najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży.
Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego
Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli
o karierze.
Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie.
Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było
odkrycie "psychologii sprzedaży". Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy
kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Tracy
zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie,
"podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i zysk w kilka
miesięcy albo w kilka tygodni".
W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki
sprzedaży, w tym warsztatowe "działania do przećwiczenia". Nie ma
prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy,
a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.
"Doskonała książka! Stosując zasady i techniki zawarte w Psychologii
sprzedaży, staniesz się supersprzedawcą - i to bez względu na to, jakie produkty
czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję domy, mieszkania,
działki, biurowce oraz nieruchomości inwestycyjne warte miliony euro. Wspaniałą
wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już
ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. -
firmę założoną przez Briana w Polsce".
Mark Stelmaszak, prezes zarządu Brian Tracy International Sp. z o.o.
"Musisz rozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. To absolutnie
konieczne, jeśli chcesz osiągnąć sukces, o jakim marzysz. Ta książka to twój
klucz do umysłu klienta".
Tom Hopkins, autor książki How to Master the Art of Selling
"Dzięki tej książce stałem się handlowcem numer jeden w mojej firmie.
Wystarczyło, że wprowadziłem w życie pomysły Briana Tracy. Gdziekolwiek,
cokolwiek i kiedykolwiek sprzedajesz, pamiętaj, że przetestowane techniki Briana
Tracy to pewna droga na szczyt".
Todd Duncan, autor bestsellera High Trust Selling
"Brian Tracy po mistrzowsku uczy, jak przekuć jego wiedzę handlową w twój
sukces w sprzedaży!"
Jeffrey Gitomer, autor książki Czerwona Książeczka Sprzedawcy. 12,5 zasady
genialnej sprzedaży
"Psychologia sprzedaży Briana Tracy powinna być lekturą obowiązkową! Każdy
coś sprzedaje: produkt, usługę, filozofię, ideę i, co najważniejsze, siebie! Ta
książka da ci cenne narzędzia. Dzięki nim nauczysz się opanowywać wiele różnych
sytuacji handlowych i potęgować swoją kreatywność. To ponadczasowa lektura,
a Brian Tracy to doskonały trener!"
Terri L. Sjodin, autorka książki Sales Speak - The Nine Biggest Sales Presantation
Mistakes and How to Avoid Them
"Brian Tracy robi to znowu! Ta książka jest wypełniona po brzegi poradami, jak
kontrolować swoją karierę. Tracy pisze wprost, nazywa rzeczy po imieniu i daje ci
dokładnie to, czego potrzebujesz!"
Beverly Kave, założycielka i dyrektor zarządzająca znanej agencji rozwoju
kariery Career Systems International, autorka książki Up Is Not the Only Way
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców
i trenerów z technik sprzedaży. Osobiście przeszkolił ponad 500 tysięcy
handlowców na całym świecie. Z jego treningów korzystają ludzie w prawie każdej
branży i osiągają dzięki temu znakomite rezultaty. Tracy napisał 36 książek
i wyprodukował ponad 300 programów treningowych audio oraz wideo. Prowadzi
inspirujące szkolenia i seminaria w dziedzinach takich jak sprzedaż,
zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność. Jego najgłośniejsze
bestsellery to: Focal Point, Goals!, Create Your Own Future oraz Million Dollar Habits.
Spis treści
Wprowadzenie
Psychologiczna gra sprzedaży
Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży
Dlaczego ludzie kupują?
Kreatywna sprzedaż
Umawiać więcej spotkań
Siła sugestii
Zamykanie sprzedaży
10 kluczy do sukcesu w sprzedaży
O autorze
235 stron, A5, miękka oprawa ze skrzydełkami