|
REKLAMA PODPROGOWA. JAK NIEPOSTRZEŻENIA WNIKNĄĆ W UMYSŁ ODBIORCY
BULLOCK A. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2008, wydanie I cena netto: 69.99 Twoja cena 66,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości
Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych
technikami podprogowymi
Ukryte techniki, przyczajone chwyty
Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej
w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie
manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w
sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na
językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje
miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje
decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?
Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi
emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych
koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera
wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione
fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne
zasady decydujące o ich skuteczności.
Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy
Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
Sposoby na filtrowanie informacji.
Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.
247 stron, B5, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|