ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.50 43,23   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTAMI


BERENBAUM D. LARKIN T.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 45.50 Twoja cena  43,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Klient rzadko bywa rozpieszczany. Raz na jakiś czas trafia nam się jednak okazja doświadczenia prawdziwie pięknych momentów - chwil, które decydują o zakupie, wprawiają w dobry nastrój, budują opinię o firmie. Magia? A może po prostu MAGIC?

W tej książce znajdziesz wiele rozważań dotyczących sfery relacji na styku sprzedawca-klient, wspartych przykładami z życia i anegdotami. Ich wspólną cechą jest rozmowa z klientem, a więc to, z czym każdy sprzedawca boryka się na co dzień. Diane Berenbaum i Tom Larkin, autorzy nowatorskiej metody szkolenia pracowników zwanej MAGIC, przybliżą ci tajniki skutecznej komunikacji z klientem i podadzą wiele cennych wskazówek oraz ćwiczeń pomocnych w kontrolowaniu i rozwijaniu tej umiejętności.

MAGIC to nie jest prosty zestaw formułek gwarantujących sukces. To proces samodoskonalenia i zmiany postaw. To sposób bycia nastawiony na respektowanie drugiej osoby. To zestaw prostych ćwiczeń i doświadczeń, które pomogą ci otworzyć oczy na ten najważniejszy element codziennej pracy. Albo nawet życia - wszak komunikacja jest podstawą naszej społecznej egzystencji.

Wielokrotnie sprawdzana i doskonalona metoda 33 kroków MAGIC pomoże ci ocenić, zmierzyć i rozwinąć zdolności komunikacyjne. W tej książce znajdziesz także wiele pomysłów na budowanie i umacnianie relacji w zespole oraz wiele praktycznych uwag dotyczących kompleksowego szkolenia pracowników w zakresie komunikacji.


"Jak rozmawiać z klientami" przedstawia koncepcję komunikowania się z klientami opartą na empatii, godności i robieniu tego, co należy. Wprowadzenie tych idei w życie sprawi, że klienci staną się entuzjastami twojej firmy.
Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy menedżer


Diane Berenbaum, wiceprezes i właściciel Communico Ltd. Uczestniczyła w tworzeniu i budowaniu mocnych i długotrwałych relacji z klientami firmy. Jest autorką i współautorką wielu naukowych artykułów, prowadzi szkolenia i prelekcje dla zarządów i pracowników działu obsługi klienta wielu firm od 25 lat.

Tom Larkin, wiceprezes i właściciel Communico Ltd. Jest autorytetem w dziedzinie obsługi klienta i zarządzania relacjami z klientami. Pracuje jako trener i edukator już od ponad trzydziestu lat. Prowadzi szkolenia dla kadry zarządzającej w wielu różnych dziedzinach gospodarki.


287 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022