Klient rzadko bywa rozpieszczany. Raz na jakiś czas trafia nam się jednak okazja
doświadczenia prawdziwie pięknych momentów - chwil, które decydują o zakupie,
wprawiają w dobry nastrój, budują opinię o firmie. Magia? A może po prostu MAGIC?
W tej książce znajdziesz wiele rozważań dotyczących sfery relacji na styku
sprzedawca-klient, wspartych przykładami z życia i anegdotami. Ich wspólną cechą jest
rozmowa z klientem, a więc to, z czym każdy sprzedawca boryka się na co dzień. Diane
Berenbaum i Tom Larkin, autorzy nowatorskiej metody szkolenia pracowników zwanej MAGIC,
przybliżą ci tajniki skutecznej komunikacji z klientem i podadzą wiele cennych
wskazówek oraz ćwiczeń pomocnych w kontrolowaniu i rozwijaniu tej umiejętności.
MAGIC to nie jest prosty zestaw formułek gwarantujących sukces. To proces
samodoskonalenia i zmiany postaw. To sposób bycia nastawiony na respektowanie drugiej
osoby. To zestaw prostych ćwiczeń i doświadczeń, które pomogą ci otworzyć oczy na
ten najważniejszy element codziennej pracy. Albo nawet życia - wszak komunikacja jest
podstawą naszej społecznej egzystencji.
Wielokrotnie sprawdzana i doskonalona metoda 33 kroków MAGIC pomoże ci ocenić,
zmierzyć i rozwinąć zdolności komunikacyjne. W tej książce znajdziesz także wiele
pomysłów na budowanie i umacnianie relacji w zespole oraz wiele praktycznych uwag
dotyczących kompleksowego szkolenia pracowników w zakresie komunikacji.
"Jak rozmawiać z klientami" przedstawia koncepcję komunikowania się z
klientami opartą na empatii, godności i robieniu tego, co należy. Wprowadzenie tych
idei w życie sprawi, że klienci staną się entuzjastami twojej firmy.
Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy menedżer
Diane Berenbaum, wiceprezes i właściciel Communico Ltd.
Uczestniczyła w tworzeniu i budowaniu mocnych i długotrwałych relacji z klientami
firmy. Jest autorką i współautorką wielu naukowych artykułów, prowadzi szkolenia i
prelekcje dla zarządów i pracowników działu obsługi klienta wielu firm od 25 lat.
Tom Larkin, wiceprezes i właściciel Communico Ltd. Jest autorytetem w
dziedzinie obsługi klienta i zarządzania relacjami z klientami. Pracuje jako trener i
edukator już od ponad trzydziestu lat. Prowadzi szkolenia dla kadry zarządzającej w
wielu różnych dziedzinach gospodarki.
287 stron, A5, miękka oprawa