ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.00 40,85   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZYSKAĆ PRZEWAGĘ. ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA W NOWOCZESNYM MARKETINGU


KOWALSKA M.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 43.00 Twoja cena  40,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, atakże ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartości.
Fragment z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJ

362 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022