ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM (CRM) A POSTĘPOWANIE NABYWCÓW NA RYNK


WEREDA W.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 44.50 Twoja cena  42,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej.

Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców.

Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z przekazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana.

Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne - zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw w sektorach o charakterze usługowym. Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.


Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. Charakterystyka i terminologia marketingu relacji
1.1. Tradycyjny a nowoczesny marketing
1.2. Krótka historia marketingu relacji
1.3. Definicje i modele marketingu relacji
1.4. Otoczenie marketingowe w przedsiębiorstwie
1.4.1. Cechy i kluczowe trendy
1.4.2. Czynniki składowe otoczenia przedsiębiorstwa
1.4.3. Nowy konsument a stały konsument
1.5. Znaczenie relacji firmy z klientem w miejscu transakcji
1.6. Zadowolenie klienta oraz wartość dla klienta - podstawowa charakterystyka
1.7. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 2. Zarządzanie relacjami z klientem jako nowa koncepcja funkcjonowania firmy usługowej
2.1. Specyfika usług i ich wdrożenia marketingowe
2.2. Tworzenie strategicznych więzi z klientami poprzez CRM
2.3. Kluczowe elementy efektywnego CRM
2.3.1. Jakość usługi
2.3.2. Struktura i dynamika więzi z klientem
2.3.3. Rentowność długookresowych relacji z klientami
2.3.4. Marketing wewnętrzny
2.3.5. Poprawna komunikacja z klientem
2.3.6. Specjalne programy lojalnościowe
2.4. Czynniki wpływające na pogłębianie zarządzania relacjami z klientem w firmie usługowej
2.5. Rola pojawiających się nowoczesnych koncepcji zarządzania relacjami z klientem we współczesnym świecie biznesu
2.6. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 3. Analiza postępowania nabywców na rynku usług
3.1. Wpływ czynników otoczenia na zachowania nabywców
3.1.1. Czynniki psychologiczne i osobiste
3.1.2 Czynniki ekonomiczne
3.1.3. Czynniki kulturowo-społeczne
3.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie usługi - charakterystyka
3.2.1. Istotne role i decyzje w procesie zakupu a zachowania nabywców na rynku
3.2.2. Etapy procesu podejmowania decyzji o zakupie usługi
3.2.3. Dostarczanie wartości i satysfakcji klientowi
3.3. Nabywcy i ich wartość dla firmy
3.3.1. Uwarunkowania pozyskiwania i utrzymywania nabywców
3.3.2. Utrzymywanie nabywców - sposoby kształtowania lojalności oraz podtrzymywanie relacji z klientem
3.3.3. Rentowność klienta i firmy
3.4. Charakterystyka nowych związków nabywcy z firmą oraz cyklu życia klienta na rynku
3.4.1. Segmentacja grup nabywców a cykl życia klienta na rynku
3.4.2. Strategie ścieżki klienta a nowe miary klientów
3.4.3. Nowe typy związków klienta z firmą - zarządzanie "face to face"
3.4.3.1. Rating klientów
3.4.3.2. Kreowanie lojalnych klientów jako "adwokatów" firmy
3.5. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 4. Istotne czynniki determinujące działalność firm telefonii komórkowej na rynku usług w Polsce - studium przypadku na przykładzie badań własnych
4.1. Analiza rynku telekomunikacyjnego w Polsce
4.2. Czynniki ekonomiczne określające bazowe działania firm na rynku
4.3. Jakość usługi a zmiany trendów społecznych wśród klientów - czynniki społeczne
4.4. Tradycyjny marketing a orientacja na klienta - czynniki organizacyjno-zarządcze
4.5. Personalna polityka pracownicza oraz poprawna komunikacja jako elementy wpływające na lojalność konsumentów - czynniki informacyjne
4.6. Próba sformułowania modelu CRM w firmach telefonii komórkowej
4.7. Propozycje poprawy zarządzania relacjami z klientem w firmach telefonii komórkowej
w Polsce na podstawie badań empirycznych
4.8. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków

216 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022