ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WIZERUNEK RÓWNOLEGŁY NOWA SZANSA PROMOCJI FIRMY I MARKI


BUDZYŃSKI WOJCIECH

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 33.70 Twoja cena  32,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego.

Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego.
Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii.
Z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej – jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1
Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych
1.1. Dotychczasowe ujęcie wizerunku
1.2. Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku
1.3. Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu

Rozdział 2
Nowa koncepcja wizerunku równoległego
2.1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego
2.2. Istota wizerunku równoległego (PI)
2.3. Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego

Rozdział 3
Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów
3.1. Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym
3.2. Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych
3.3. Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku

Rozdział 4
Możliwości kreowania wizerunku równoległego
4.1. Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy
4.2. Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne
4.3. Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki

Rozdział 5
Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu
5.1. Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju
5.2. Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granicą
5.3. Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego
5.4. Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu

Zakończenie

Bibliografia

Załączniki


216 stron, format B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022