|
MARKETING W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH
SZTUCKI T. wydawnictwo: PLACET , rok wydania 1998, wydanie I cena netto: 28.90 Twoja cena 27,46 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup
tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że
udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od
rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie
czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z
uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Dlatego zakończeniem każdej części są pytania
testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją
trudniejszych zagadnień.
272 strony, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|