W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego
zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne
rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich
pozyskiwać, jak sporządzić plan marketingu i reklamy, jakie usługi świadczą agencje
reklamy i jak korzystnie z nimi współpracować,jak sporządzić plan kampanii
reklamowej, jak być kreatywnym i tworzyć pomysłową promocję, jakie środki
zapewniają aktywizację sprzedaży, jak budować IMAGE przedsiębiorstwa, jakie są
etyczne i prawne uregulowania reklamy.
W tej książce znajdziecie Państwo szerokie omówienie następujących zagadnień:
- jak wbudować promocję w system marketingowego zarządzania
przedsiębiorstwem,
- jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji,
- kim są Wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich pozyskiwać,
- jak sporządzić plan marketingu i reklamy,
- jakie usługi świadczą agencje reklamy i jak korzystnie z nimi współpracować,
- jak sporządzić plan kampanii reklamowej,
- jak być kreatywnym i tworzyć pomysłową promocję,
- jakie środki zapewniają aktywizację sprzedaży,
- jak budować image przedsiębiorstwa,
- jakie są etyczne i prawne uregulowania reklamy.
224 strony, oprawa miękka