ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 41.20 39,14   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROMOCJA REKLAMA AKTYWIZACJA SPRZEDAŻY SZTUKA POZYSKIWANIA NABYWCÓW


SZTUCKI T.

wydawnictwo: PLACET , rok wydania 1999, wydanie I

cena netto: 41.20 Twoja cena  39,14 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich pozyskiwać, jak sporządzić plan marketingu i reklamy, jakie usługi świadczą agencje reklamy i jak korzystnie z nimi współpracować,jak sporządzić plan kampanii reklamowej, jak być kreatywnym i tworzyć pomysłową promocję, jakie środki zapewniają aktywizację sprzedaży, jak budować IMAGE przedsiębiorstwa, jakie są etyczne i prawne uregulowania reklamy.

W tej książce znajdziecie Państwo szerokie omówienie następujących zagadnień:

- jak wbudować promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem,
- jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji,
- kim są Wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich pozyskiwać,
- jak sporządzić plan marketingu i reklamy,
- jakie usługi świadczą agencje reklamy i jak korzystnie z nimi współpracować,
- jak sporządzić plan kampanii reklamowej,
- jak być kreatywnym i tworzyć pomysłową promocję,
- jakie środki zapewniają aktywizację sprzedaży,
- jak budować image przedsiębiorstwa,
- jakie są etyczne i prawne uregulowania reklamy.

 


224 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022