ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 67.30 63,94   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING SKUTECZNE PLANOWANIE I PRAKTYKA


SCHRODER H.

wydawnictwo: C.KREOWANIA LIDERÓW , rok wydania 1995, wydanie I

cena netto: 67.30 Twoja cena  63,94 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

„Marketing–skuteczne planowanie i praktyka” to 357 stron rzetelnej i fachowej praktyki marketingowej. Praktyczny poradnik z licznymi formularzami, wzorami dokumentów i analiz do zastosowania w Twoim dziale i firmie.

Prof. Dr Harry Schröder, twórca strategii marketingowych znanych niemieckich firm, pomoże Ci:

  • wprowadzić w firmie nowoczesny i skuteczny marketing,
  • zorganizować służby marketingowe i zaangażować wszystkich pracowników w zdobywanie nowych i utrzymywanie dotychczasowych klientów, partnerów, dostawców,
  • uzyskać przewagę nad konkurencją,
  • elastycznie podporządkować działania firmy wymogom zmieniającego się rynku,
  • planować i kontrolować budżet marketingowy,
  • czerpać dane o rynku, konkurencji i Twoich klientach,
  • określić niezbędne informacje do planowania i prowadzenia działań marketingowych,
  • kreować „świeże bułeczki” ze stałej oferty firmy,
  • wyznaczać strategię cenowa, tak by osiągnąć wysoki zysk i zadowolenie klientów,
  • dobrać sposób dystrybucji do specyfiki firmy i oferowanych produktów,
  • inwestować z myślą o przyszłych zyskach oraz opracowywać miesięczne, kwartalne, roczne kalkulacje sukcesu.


Twoje przedsiębiorstwo musi ciągle dostosować się do zmieniających się wymogów, dlatego analiza potencjału Twoje firmy nie powinna być jednorazowym przedsięwzięciem, lecz stanowić stały punkt działania.69

Książka przeznaczona tak dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw, jak i dla handlowców, techników, inżynierów i wszystkich, którzy powinni znać podstawy marketingu, by działać skutecznie.

„Marketing–skuteczne planowanie i praktyka” odkryje przed Tobą tajniki:

  • przeprowadzania efektywnych badań marketingowych: rynku, konkurencji, klientów,
  • badania sposobu zachowywania się odbiorców
  • przygotowywania rocznych sprawozdań informacji marketingowej,
  • analizy potencjału przedsiębiorstwa oraz eliminacji słabych punktów,
  • dalekowzrocznego planowanie w marketingu,
  • określania odpowiedniej strategii dla firmy, produktu usługi,
  • skutecznych dróg sprzedaży i promocji, wykorzystania instrumentów marketingowych.

363 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022