ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JEZUS I BIEL STANIE SIĘ JESZCZE BIELSZA JAK KOŚCIÓŁ WYMYŚLIŁ MARKETING


BALLARDINI B.

wydawnictwo: WAB , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 39.95 Twoja cena  37,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing, zasada „cztery p”: product, price, place, promotion, benchmarking, merchandising, media planning – kiedy słyszymy te terminy, myślimy o wszystkim, tylko nie o religii. Niesłusznie. Bruno Ballardini dowodzi, że techniki marketingowe wykorzystywano w Kościele od jego początków, a zupełnie świadomie stosuje się je obecnie.
Historyczna erudycja autora, połączona z wiedzą i praktyką z zakresu zasad skutecznej sprzedaży daje nam w efekcie jedyną w swoim rodzaju opowieść o historii Kościoła, przeplataną pasjonującym wykładem marketingu. Jeśli nie dla przyjemności płynącej z lektury, to warto znać tę książkę, by wiedzieć, kiedy naprawdę oddajemy Bogu co boskie, a cesarzowi co cesarskie.
Ballardini nie jest skandalistą, ale przenikliwym obserwatorem. Wyjaśnia pozornie nieskomplikowane mechanizmy i pokazuje istotę zjawisk, które w zasadzie zawsze były widoczne.

Włoski teoretyk mediów patrzy na strukturę i rytuały kościelne od antyku do dziś pod kątem reklamy.
Jego wywody na temat strategii marketingowych Kościoła są bardzo obrazowe i zabawne.
„Die Tageszeitung”

Pomysł, żeby połączyć dwa pozornie tak odległe tematycznie obszary – mianowicie kościół katolicki i marketing, jest naprawdę interesujący.
„Frankfurter Rundschau”



Bruno Ballardini, czyli niemal dosłownie człowiek-orkiestra. Komponował muzykę elektroniczną, pracował jako copywriter w dużej agencji reklamowej. Oprócz tego eseista, teoretyk komunikacji i profesor rzymskiego uniwersytetu. Autor La morte della pubblicita (1994) i Manuale di disinformazione (1995) oraz bestsellera Jezus i biel stanie się jeszcze bielsza, czyli jak Kościół wymyślił marketing (2000), który przełożono na siedem języków. Mieszka w Rzymie i Tokio.


224 strony, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022