ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 14.90 14,16   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KONSUMENCIE KUPUJ ŚWIADOMIE


KULESZYŃSKA A.

wydawnictwo: ST.ASTROPSYCHOLOGII , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 14.90 Twoja cena  14,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy zdarzyło Ci się, drogi Konsumencie, podejmować decyzje nietrafne z punktu widzenia zdrowego rozsądku? Czy złapałeś się kiedyś na tym, że nagle pragniesz i potrzebujesz czegoś, bez czego do tej pory żyłeś w pełnym szczęściu? Czy wydajesz więcej, niż masz i w dodatku nie wiesz, jak to się dzieje? Jeżeli tak, to niniejsza książka jest właśnie dla Ciebie. Pozwoli Ci zapoznać się z mechanizmami, które wykorzystywane przez specjalistów w dziedzinie reklamy, manipulują Twym postrzeganiem i emocjami. Jednak przy odrobinie wiedzy, sprytu i rozsądku jesteś w stanie poradzić sobie z promocyjną inwazją.


Spis treści:


Wstęp...... 7
.....
ROZDZIAŁ 1. Reklama i jej istota..... 9
1.1. Jakie cele stawia sobie reklama?..... 9
1.2. „Ja ci poprzełączam”, czyli aż strach otwierać konserwę. Wszechobecność promocji w naszym życiu...... 12
1.3. Reklama racjonalna i emocjonalna...... 18
.....
ROZDZIAŁ 2. Wiedza psychologiczna reklamotwórców - kluczem do twego portfela..... 25
2.1. Skąd ta psychologiczna mania w reklamie?..... 25
2.2. Jak postrzegamy, czyli kit między oczy..... 27
2.2.1. Zmysłowa wrażliwość konsumentów..... 31
2.2.2. Podstawowe reguły psychologii percepcji..... 35
2.3. Pamięć nie taka zawodna..... 39
2.3.1. Zapamiętywanie informacji..... 40
2.4. Nie potrzebujesz? To zaczniesz..... 44
2.5. Emocje - i nie ma mocnych..... 53
2.5.1. Poszczególne rodzaje emocji i ich znaczenie w reklamie..... 58
2.6. Postawa - rzecz nabyta..... 69
.....
ROZDZIAŁ 3. Promocja to nie tylko reklama..... 75
3.1. Sztuczki magiczki z opakowaniem..... 75
3.2. Cenowa gra pozorów..... 82
3.3. Co i gdzie, czyli zasady rozmieszczania produktów..... 90
3.4 Tworzenie „prokonsumpcyjnej” atmosfery..... 94
3.5. „Biedne” hostessy, czyli o urokach promocji bezpośredniej..... 98


112 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022