ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING AND BUSINESS DEVELOPMENT 7 + CD


wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 49.25 Twoja cena  46,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych, obejmuje słownictwo związane głównie z problematyką rozwoju firm, które prowadzą działalność budowlaną i inwestycyjną.

Zawiera terminologię dotyczącą analizy rynku, metod i technik marketingu, promocji i sprzedaży realizowanych projektów, a zwłaszcza mieszkań, obiektów biurowych i handlowych, a także zawierania umów wstępnych i właściwych.


Seria ENGLISH FOR CONSTRUCTION MANAGERS AND ENGINEERS wychodzi naprzeciw potrzebom szerokiego grona osób zajmujących się zarządzaniem w obszarach budownictwa, infrastruktury i ochrony środowiska, w tym projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Układ treści podręczników jest dostosowany do problemów pojawiających się w całym cyklu procesu inwestycyjnego – od przygotowania założeń projektowych, dokumentacji projektowej, przetargów i umów poprzez realizację projektów, kontrolę jakości, analizę kosztów, na odbiorach i rozliczeniach projektów kończąc. Podręczniki zostały opracowane według najnowocześniejszych metodologii nauczania języków obcych, a ich przyswajanie jest wspomagane poprzez odpowiedni układ ćwiczeń i nagrań. Poszczególne tomy uwzględniają praktyczne zagadnienia występujące podczas współpracy z zagranicznymi inwestorami lub przedsiębiorcami, co jest szczególnie istotne w perspektywie wyzwań, jakie czekają nasz kraj do roku 2012


152 strony, B5, oprawa miękka + CD

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022