Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego
dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i
menedżerów budowlanych, obejmuje słownictwo związane głównie z problematyką rozwoju
firm, które prowadzą działalność budowlaną i inwestycyjną.
Zawiera terminologię dotyczącą analizy rynku, metod i technik
marketingu, promocji i sprzedaży realizowanych projektów, a zwłaszcza mieszkań,
obiektów biurowych i handlowych, a także zawierania umów wstępnych i właściwych.
Seria ENGLISH FOR CONSTRUCTION MANAGERS AND ENGINEERS wychodzi
naprzeciw potrzebom szerokiego grona osób zajmujących się zarządzaniem w obszarach
budownictwa, infrastruktury i ochrony środowiska, w tym projektami finansowanymi ze
środków Unii Europejskiej. Układ treści podręczników jest dostosowany do problemów
pojawiających się w całym cyklu procesu inwestycyjnego – od przygotowania założeń
projektowych, dokumentacji projektowej, przetargów i umów poprzez realizację
projektów, kontrolę jakości, analizę kosztów, na odbiorach i rozliczeniach projektów
kończąc. Podręczniki zostały opracowane według najnowocześniejszych metodologii
nauczania języków obcych, a ich przyswajanie jest wspomagane poprzez odpowiedni układ
ćwiczeń i nagrań. Poszczególne tomy uwzględniają praktyczne zagadnienia
występujące podczas współpracy z zagranicznymi inwestorami lub przedsiębiorcami, co
jest szczególnie istotne w perspektywie wyzwań, jakie czekają nasz kraj do roku 2012
152 strony, B5, oprawa miękka + CD