ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SPRZEDAŻ PROWOKACYJNA ZOSTAŃ MISTRZEM UWODZICIELSKIEJ KOMUNIKACJI


BREDEMEIER K. GROSS I.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 36.65 Twoja cena  34,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Mordercze metody komunikacji
  • Bezpardonowy styl rozmów
  • Psychologiczne gierki
  • Pełen profesjonalizm
  • I inne urocze pułapki!

Sprzedaż prowokacyjna to bardzo niebezpieczne narzędzie, które w rękach niewprawnego użytkownika może stać się bronią obosieczną. Jednak we władaniu wytrawnego zawodnika staje się fascynującą, podstępną i wciągającą pułapką.

Masz odwagę wznieść się ponad przeciętność i wprowadzić do swojego podręcznego zestawu technik nowoczesne, agresywne metody sprzedaży? Ośmielisz się stosować zaawansowane instrumenty socjopsychologiczne i metody uwodzenia rozmową? Tym, czego poszukujesz, są śmiałe wzory działań, przebojowe style wypowiedzi oraz nieszablonowe sposoby myślenia. Pozwolą Ci one na swobodne i skuteczne kierowanie rozmowami sprzedażowymi, które w sposób prowokujący wyprowadzą rozmówcę z równowagi, zbiją go z tropu i pozwolą Ci owinąć go sobie wokół palca. Drobny wstrząs jeszcze nikomu nie zaszkodził.

  • Zabójcze działania sprzedażowe i komunikaty niszczące wizerunek.
  • Budowanie trwałego zaufania w prowokacyjno-aktorski sposób.
  • Kierowanie rozmową przez stosowanie odpowiednich sformułowań.
  • Stosowanie magii pytań służących do pozyskiwania informacji.
  • Warte rozważenia psychologiczne schematy uwodzenia rozmową.

Spis treści:

 

Zasady i podejścia stosowane w sprzedaży prowokacyjnej - wprowadzenie (8)


1. Więcej niż Harvard i polemiczne odrzucenie razem wzięte: prowokacyjne techniki sprzedażowe (13)

  • 1.1. Wspólny wynik a różne sfery interesów (20)
  • 1.2. Nastawienie na konsensus a świadome sterowanie rozmówcą (21)
  • 1.3. Miękkie style prowadzenia rozmowy a dokładne wyznaczanie pozycji (23)
  • 1.4. Partnerskie prowadzenie rozmów a dominacja (24)
  • 1.5. Dystans psychologiczny a psychologiczne schematy uwodzenia rozmową (25)

2. Socjopsychologiczne podstawy i zasady zachowań w sprzedaży prowokacyjnej (27)

  • 2.1. Stawiamy na PEA: efekt pozytywnych emocji (29)
  • 2.2. Sukces polega na konsekwentnych przygotowaniach! Nie zapominajmy o zadaniach domowych! (35)
    • 2.2.1. Kontekst wymaga dokładnego sprawdzenia (37)
    • 2.2.2. Precyzyjne definicje wyznaczają cele (38)
    • 2.2.3. Przekaz podstawowy wyznacza naszą własną pozycję, status quo oraz oczekiwania wobec wyniku (39)
    • 2.2.4. Apele określają oczekiwane wyniki poprzez jasne wskazówki działania lub polecenia kierowane do rozmówcy lub audytorium (45)
    • 2.2.5. Osobista lista kontrolna (48)
  • 2.3. Warto opracować własne, specyficzne dla oferowanego produktu potwierdzenie jego jakości (50)
  • 2.4. Twórzmy kotwice w sprzedaży prowokacyjnej (52)
  • 2.5. Prezentować same zalety produktu, a może wspominać także o jego wadach? Jeden schemat czy różne możliwości? (54)
  • 2.6. Uwodzenie rozmową poprzez podkreślanie sympatii (technika skupiania się na rozmówcy) (58)
  • 2.7. Prowokacyjne sprzedawanie poprzez zakotwiczanie błędów lub pomyłek w atrybucji (66)
  • 2.8. Znaczenie zabójczych działań sprzedażowych oraz komunikatów niszczących wizerunek (68)
  • 2.9. Konieczność uwzględniania stref buforowych/przejściowych (73)
  • 2.10. Bądźmy świadkami w sprawie naszego produktu lub usługi (74)
  • 2.11. Efekt jasnowidza (efekt Jeanne Dixon): budowanie zaufania w prowokacyjno-aktorski sposób! (76)
  • 2.12. Korzystajmy z dwuznaczności sprzedaży, oferując doradztwo sprzedażowe (80)
  • 2.13. Stale ulepszajmy nasze techniki przekonywania (81)
  • 2.14. Wykorzystujmy potencjał sprzedażowy rekomendacji (84)
  • 2.15. Sprzedaż prowokacyjna wykorzystuje także zasadę wzajemności! (88)
    • 2.15.1. Przykłady stosowania zasady wzajemności w sprzedaży prowokacyjnej (92)
  • 2.16. Zasada kontrastu w sprzedaży prowokacyjnej: wykorzystujmy przewagę konkurencyjną! (93)
  • 2.17. Stosowanie punktów zaczepienia oraz pułapek kotwicy w sprzedaży prowokacyjnej (95)

3. Kontaktujmy się bezpośrednio z klientem! (115)
4. Apele i pytania (119)

  • 4.1. Znaczenie apelu w prowadzeniu rozmowy - magia pytań służących do pozyskiwania informacji (119)
  • 4.2. Logika i systematyka apeli (126)

5. Stosowane podejścia oraz metody postępowania w sprzedaży prowokacyjnej (139)

  • 5.1. Programowanie w sprzedaży prowokacyjnej (140)
  • 5.2. Deprogramowanie w sprzedaży prowokacyjnej (149)
  • 5.3. Reprogramowanie w sprzedaży prowokacyjnej (153)
  • 5.4. Stabilizacja zachowań w sprzedaży prowokacyjnej (155)
  • 5.5. Destabilizacja zachowań w sprzedaży prowokacyjnej (156)
  • 5.6. Zmiana paradygmatów w sprzedaży prowokacyjnej (161)
  • 5.7. Warunkowanie (164)
  • 5.8. Konsekwentne przerywanie "reakcji łańcuchowych" (165)
  • 5.9. Skróty myślowe w sprzedaży prowokacyjnej (168)

6. Pozwólmy rozmówcy na szczere wyrażenie aprobaty (169)

  • 6.1. Wyrażajmy aprobatę jako pierwsi! (170)
  • 6.2. Wykorzystujmy skuteczność bezpośredniego zwracania się do rozmówcy oraz utrzymywania kontaktu wzrokowego (170)
  • 6.3. Kierujmy rozmową poprzez stosowanie odpowiednich sformułowań (171)
  • 6.4. Dyskutujmy ciałem (173)
    • 6.4.1. Pozwólmy jednak rozmówcy na szczere wyrażenie aprobaty (173)
  • 6.5. Pozwólmy przemówić naszemu ciału (174)
  • 6.6. Korzystajmy z możliwości stwarzanych przez język (175)

7. Atak jako szansa: błyskotliwa wymiana zdań (technika Bredemeiera) (179)

  • 7.1. Reguła 3T: Touch, Turn, Talk (181)
    • 7.1.1. Pierwszy stopień eskalacji (183)
    • 7.1.2. Drugi stopień eskalacji (184)
    • 7.1.3. Trzeci stopień eskalacji (184)
  • 7.2. Informacje zwrotne (185)
  • 7.3. Zmiany w podejściu do pytań (186)
    • 7.3.1. Prawidłowe reagowanie na kontrpytania (186)
    • 7.3.2. Nie zapominajmy o komunikatach (187)
    • 7.3.3. Odpowiadanie na pytania za pomocą reguły 3T (188)
    • 7.3.4. Inne podejście do kwestii pytań (190)

8. Chwila refleksji (193)

  • 8.1. Jak reagujecie na pytania? (193)
  • 8.2. Jaka jest Wasza mowa ciała? (195)
  • 8.3. Czy moc nadal działa? (196)

200 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022