ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MISTRZ SPRZEDAŻY


BEDNARSKI A.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 48.20 Twoja cena  45,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
  • Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finału
  • Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży

Sukces nigdy nie jest efektem "słomianego zapału" -- tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień

James Madison

Sprzedawco, przedstawicielu handlowy, agencie!

Zdecydowałeś się podjąć niełatwą pracę w niełatwych okolicznościach. Konkurencja panoszy się tuż obok, klienci niechętnie wydają pieniądze, a prowizje mogłyby być o kilka procent wyższe. Jednak zawód sprzedawcy jest także jednym z najbardziej satysfakcjonujących zajęć, jakie możesz sobie wyobrazić. Pozwala zmieniać przekonania odbiorców, podsycać ich potrzeby i budować relacje z klientami na zasadach obopólnego zadowolenia.

Marzysz o tym, by Twój kalendarz wypełniły terminy spotkań, rozmowy handlowe kończyły się sukcesem, a zadowoleni klienci udzielali Ci rekomendacji? Aby to marzenie przekuć w rzeczywistość, musisz zmienić tylko jedną rzecz -- własne nastawienie.

Ludzie uwielbiają kupować! Niestety, ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela do spraw kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze!

  • Efektywne poszukiwania nowych i dbanie o stałych klientów.
  • Skuteczne umawianie spotkań handlowych i powroty z tarczą.
  • Poznanie emocji i mechanizmów kierujących Twoimi odbiorcami.
  • Współpraca z trudnymi klientami.
  • Rady najbardziej doświadczonych sprzedawców.

Spis treści:

Trudne początki (7)


1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (11)

  • Inne spojrzenie (13)
  • Pieniądze (17)
  • Przekonania (22)
  • Zmiana przekonań (27)
  • Koncentracja (28)
  • Zmiana koncentracji (32)
  • Kontrola (37)

 

2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (41)

  • Skąd się biorą decyzje (42)
  • Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (44)
  • Potrzeby (46)
  • Pewność (47)
  • Urozmaicenie (52)
  • Uznanie (56)
  • Przynależność (60)
  • Rozwój (62)
  • Prawa wpływu (66)

 

3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (89)

  • Dlaczego i jak (90)
  • Cele (97)
  • Technologia (116)
  • Jak zdobywać wiedzę? (116)
  • Podsumowanie (125)

 

4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (127)

  • Lista Kontaktów (131)
  • Osoby wpływowe (132)
  • Rekomendacje (134)
  • Lista Możliwości (140)
  • Nawyki (141)

 

5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (147)

  • Rozmowa telefoniczna (151)

 

6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (183)

  • Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji (186)
  • Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (199)
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (213)
  • Kolejny krok (238)

 

7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (239)

  • Różnice indywidualne (245)
  • Metaprogramy (246)
  • Systemy reprezentacji (262)
  • Pięcioczynnikowy Model Osobowości (265)

 

Zakończenie (273)

 


280 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022