Sprzedawca jak z obrazka. Nie za górami, nie za lasami, ale tu i teraz. Oto
historia, która mogłaby przytrafić się i Tobie. A w zasadzie przytrafi Ci się, kiedy
tylko zaczniesz czytać i oglądać ten komiks. Bawiąc się świetnie, niepostrzeżenie
będziesz zdobywać bardzo cenne umiejętności handlowe. Umiejętności, które drzemią
w Tobie od dawna i tylko czekają, byś wreszcie je kiedyś rozwinął. Twój wewnętrzny
Przedstawiciel SuperJa jest już gotów na wyzwania, osiąganie sukcesu i satysfakcji oraz
zdobywanie przewagi nad innymi handlowcami. Na co więc jeszcze czekasz?
Proces sprzedaży zawsze zaczyna się w Twojej głowie - im lepiej zrozumiesz jego
mechanizm, tym lepsze wyniki będziesz w stanie osiągnąć. Nie zapominaj jednak, że
wszystko będzie przyjemniejsze i przyniesie Ci większe zadowolenie, jeśli zamiast
postrzegać zawodowe obowiązki jako zło konieczne, zaczniesz czerpać z nich maksimum
radości! Odpręż się, rozsiądź wygodnie i wraz z Bobem oraz Sue - bohaterami Twojej
nowej lektury - zgłębiaj tajniki efektywnego handlowania. Baw się znakomicie przy
rysunkowych okienkach, które nauczą Cię wykorzystywać zarówno wyobraźnię, jak i
logiczne myślenie, bezbłędnie zapamiętywać imiona i twarze oraz ustawiać mentalny
kompas sprzedaży zawsze w jednym kierunku - w stronę SUKCESU.
Oparty na międzynarodowym bestsellerze Sprzedaż z Głową komiks Przedstawiciel
SuperJa jest świetnym szkoleniem, pozwalającym:
- surfować po własnym umyśle za pomocą map myśli;
- ćwiczyć mózg i pamięć jak na zajęciach fitness;
- wykorzystywać palce -- zarówno rąk, jak i nóg -- podczas tworzenia
skojarzeń;
- angażować wszystkie zmysły w służbie sprzedaży;
- nie łapać zadyszki podczas wyczerpujących treningów szarych komórek.
Pierwszy profesjonalny komiks na temat handlu i sprzedaży w Polsce.
Spis treści:
Przedmowa (5)
Wstęp (7)
Część I: Wielka przygoda
Rozdział 1. Ty i Twoje SuperJa (9)
Rozdział 2. Palce pamięci (17)
Rozdział 3. 3 A (24)
Rozdział 4. Zmysły sprzedaży (29)
Rozdział 5. Złote zasady sprzedaży (34)
Rozdział 6. Fabryka imion i twarzy (37)
Rozdział 7. Infomajątek (43)
Rozdział 8. Mapy myśli (49)
Rozdział 9. Właściwe opakowanie (60)
Rozdział 10. Całościowy wizerunek (65)
Rozdział 11. Haczyki pamięci (70)
Rozdział 12. Wewnętrzne modelowanie (77)
Rozdział 13. Mentalny kompas sprzedaży (83)
Rozdział 14. Ułożone puzzle (88)
Część II: Trening umysłu
Program ćwiczeń umysłowych (99
144 strony, oprawa miękka