ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING TEORIA I PRZYKŁADY


SOBOTKIEWICZ D. WANIOWSKI P. DASZKIEWICZ M.

wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 63.50 Twoja cena  60,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.


Spis treści:

 

WSTĘP

I. PRZEDSIEBIORSTWO - NABYWCA - RYNEK - MARKETING (Paweł Waniowski)
1. Mechanizm rynkowy
2. Optimum konsumenta
3. Proces tworzenia użyteczności
4. Otoczenie przedsiębiorstwa
5. Podstawowe zasady koncepcji marketingowych
6. Definicje i geneza marketingu

II. ZACHOWANIA NABYWCÓW (Paweł Waniowski)
1. Racjonalność zachowań nabywców
2. Uwarunkowania wewnętrzne wpływające na zachowania nabywców
3. Czynniki zewnętrzne
- Czynniki osobiste
- Czynniki ekonomiczne
- Czynniki społeczne
- Czynniki kulturowe
4. Proces zakupu i jego skutki

III. INFORMACYJNE PODSTAWY DECYZJI MARKETINGOWYCH (Paweł Waniowski)
1. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
2. Badania marketingowe
Rodzaje badań marketingowych i procedura badawcza
Definiowanie problemu badawczego
Projekt badania
Gromadzenie danych
Redukcja, analiza i interpretacja wyników badania

IV. WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO I POZYCJONOWANIE OFERTY MARKETINGOWEJ (Magdalena Daszkiewicz)
1. Segmentacja rynku
2. Poziomy segmentacji a działania rynkowe
3. Określenie rynku docelowego
4. Pozycjonowanie oferty marketingowej

V. BUDOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA (Magdalena Daszkiewicz i Paweł Waniowski)
1. Strategia w przedsiębiorstwie
2. Decyzje strategiczne i taktyczne
3. Strategia marketingowa i budowanie przewagi konkurencyjnej
4. Strategiczne planowanie marketingowe
5. Proces kształtowania strategii marketingowych
Analiza sytuacji marketingowej
Ustalenie celów marketingowych
Rodzaje strategii marketingowych
Programowanie marketingu-mix i wdrożenie strategii marketingowej
6. Narzędzia wspomagające proces kształtowania marketingowej strategii przedsiębiorstwa

VI. PRODUKT (Paweł Waniowski)
1. Pojęcie i wymiary produktu
2. Podział produktów
3. Cykl życia produktu
4. Asortyment
5. Marka, strategie markowania

VII. CENA (Paweł Waniowski)
1. Cena a inne instrumenty marketingowe
2. Metody ustalania cen
Współzależność metod
Metody kosztowe
Metody popytowe
Stanowienie c en na podstawie cen konkurentów
3. Strategie cenowe
Strategie cen wysokich
Strategie cen średnich
Strategie cen niskich

VIII. DYSTRYBUCJA (Dariusz Sobotkiewicz)
1. Istota dystrybucji
2. Rodzaje kanałów dystrybucji
3. Wybór, organizacja i zarządzanie kanałami dystrybucji
4. Konflikty w kanałach dystrybucji
5. Fizyczna dystrybucja i logistyka marketingowa
6. Marketing bezpośredni

IX. ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
1. Procesy komunikacyjne w działaniach przedsiębiorstw (Dariusz Sobotkiewicz)
2. Koncepcja zintegrowanej komunikacji (Magdalena Daszkiewicz)
3. Proces budowania strategii komunikacji marketingowej (Dariusz Sobotkiewicz)

X. INSTRUMENTY PROMOCJI
1. Reklama (Dariusz Sobotkiewicz)
2. Sprzeda? osobista (Dariusz Sobotkiewicz)
3. Promocja sprzedaży (Dariusz Sobotkiewicz)
4. Public Relations (Magdalena Daszkiewicz)

XI. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W INTERNECIE (Magdalena Daszkiewicz)
1. Internet jako medium komunikacyjne
2. Charakterystyka, segmentacja i profilowanie internautów
3. Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie
4. Internetowe oblicze instrumentów promocji

XII. ORGANIZACJA MARKETINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE (Dariusz Sobotkiewicz)
1. Personel marketingowy przedsiębiorstwa
2. Ewolucja działu marketingu w przedsiębiorstwie
3. Usytuowanie komórek marketingowych w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
4. Wewnętrzna organizacja komórek marketingowych

XIII. APLIKACJE POZABIZNESOWE MARKETINGU
1. Marketing społeczny (Magdalena Daszkiewicz)
2. Marketing terytorialny (Magdalena Daszkiewicz i Paweł Waniowski)
3. Marketing polityczny (Paweł Waniowski)


392 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022