Siedem lekcji doskonałości w sprzedaży
Z tej książki dowiesz się, jak:
- sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich
organizacji
- zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy
- przejść na ten rodzaj sprzedaży, do którego masz najlepsze predyspozycje
Ponad 50 procent zarządzających przyznaje, że ich firmy „nie zasługują na
lojalność klientów” i „nie prowadzą prawdziwego dialogu z klientami”. Dlatego ta
książka jest ci potrzebna – ona jest po to, abyś mógł wzorować się na
najlepszych, a nie na większości. Ona jest po to, abyś opanował siedem stopni
wtajemniczenia w sprzedaży.
Howard Stevens i Theodore Kinni pokażą ci, jak stworzyć światowej klasy dział
sprzedaży w oparciu o sprawdzone praktyki najlepszych firm. Poznasz fakty i mity o tym,
co jest ważne w handlu. Staniesz się cenionym ekspertem na usługach twoich klientów.
Zdobędziesz siedem stopni wtajemniczenia w sprzedaży kierowanej do klientów
biznesowych:
1. Jak zostać doradcą, bez którego klient nie może się obejść?
2. Jak widzieć sprzedawany produkt i siebie oczami klienta?
3. Jak stać się rzecznikiem klienta w twojej firmie?
4. Jak asystować klientowi w osiąganiu korzyści z twoich rozwiązań?
5. Jak uwalniać klienta od kłopotów, nawet jeśli wiesz o nim za mało?
6. Jak utrzymać dobre relacje z klientem po zawarciu transakcji?
7. Jak zaskakiwać klientów innowacjami w branży?
Howard Stevens jest prezesem i dyrektorem generalnym HR Chally Group
– czołowej amerykańskiej firmy zajmującej się doradztwem w dziedzinie sprawności
sprzedaży, zarządzania talentami i rozwoju zawodowego sprzedawców. Jest autorem
książek The Quadrant Solution i Selling the Wheel. Regularnie wypowiada się na antenie
CNN, Bloomberg czy National Public. Jest członkiem rady konsultacyjnej ds.. Sprzedaży
powołanej przez Ohio University.
Theodore Kinni jest autorem kilku książek i znakomitym dziennikarzem
gospodarczym. Napisał ponad 100 artykułów i liczne recenzje publikowane w wielu
periodykach — między innymi w „Business 2.0”, „Selling Power” i „Across the
Board”.
Ta książka wyznacza standardy doskonałości w handlu, a szkołom biznesu daje podstawy,
na których mogą oprzeć edukację przyszłych profesjonalistów sprzedaży.
— Don Graber, prezes Wright State University, emerytowany prezes Huffy Corporation
248 stron, oprawa miękka