Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę:
- silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą
- znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą
- przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć
Marki rządzą dziś naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej za
produkt firmowy — czyli taki, który znają i któremu ufają. W życiu, podobnie jak w
biznesie, branding przynosi znacznie lepsze i trwalsze rezultaty niż marketing czy
działania sprzedażowe. Jest również skuteczną metodą eliminacji konkurencji.
Nadszedł czas, byś przejął kontrolę nad swoją osobistą marką oraz
komunikatem, który przekazuje ona innym. Zacznij aktywnie kształtować Twój własny
wizerunek. Pozwoli Ci to dynamicznie się rozwijać i wyróżniać spośród tłumu.
Światowej klasy specjalista pokaże Ci, jak robią to profesjonaliści.
Stwórz markę, która pozwoli Ci:
- uwolnić Twój potencjał;
- wzbogacić relacje z innymi;
- wzmocnić poczucie własnej wartości;
- kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej.
Pamiętaj jednak, że Twoja osobista marka powinna być szczera i naturalna, musi zatem
zawsze odzwierciedlać Twój prawdziwy charakter, marzenia, cele życiowe, wartości,
wyjątkowość, talenty, pasje oraz zamiłowania. Jest ona również kluczem do
satysfakcjonującego życia — dzięki takiej postawie będziesz automatycznie
przyciągać do siebie najodpowiedniejszych ludzi i najlepsze okazje. Zyskasz też
większe szanse na maksymalne wykorzystanie swoich możliwości.
Spis treści:
O autorze (9)
Słowo wstępne (11)
Przedmowa (13)
Podziękowania (21)
1. Wprowadzenie (23)
Część I: Autentyczny branding osobisty (39)
2. Model autentycznego brandingu osobistego (41)
3. Wyznacz i sformułuj swoje osobiste ambicje (53)
4. Zdefiniuj i stwórz swoją osobistą markę (107)
5. Opracuj swoją osobistą zrównoważoną kartę wyników (133)
6. Zastosuj i rozwijaj swoje osobiste ambicje, markę osobistą i osobistą
zrównoważoną kartę wyników (165)
7. Ujednolicenie Twoich osobistych ambicji i marki osobistej z Twoimi zachowaniami
i działaniami; jedność z samym sobą (187)
Część II: Autentyczny branding firmowy (199)
8. Model autentycznego brandingu firmowego (201)
9. Wyznacz i sformułuj ambicje firmy (207)
10. Zdefiniuj i stwórz markę firmową (219)
11. Opracuj firmową zrównoważoną kartę wyników (239)
12. Zastosuj i rozwijaj ambicje firmy, markę firmową i firmową zrównoważoną
kartę wyników (259)
13. Ujednolicanie osobistych ambicji i marki osobistej z ambicjami firmy i marką
firmową; jedność z Twoją marką firmową (267)
Epilog (287)
Posłowie (291)
Dodatek A: Osobiste ambicje, marka osobista i osobista zrównoważona karta
wyników (299)
Dodatek B: Schemat coachingowy oraz program certyfikacji Certified Personal Brand
Coach (CPBC) (303)
Dodatek C: Personal BrandSoft (325)
Dodatek D: Mój system zarządzania życiem osobistym (329)
Bibliografia (333)
Spis rysunków i tabel (337)
344 strony, oprawa miękka