ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 28.90 27,46   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TECHNIKI KREATYWNOŚCI JAK WPADAĆ NA NALEPSZE POMYSŁY


NOLLKE M.

wydawnictwo: FLASHBOOK , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 28.90 Twoja cena  27,46 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kilkadziesiąt metod pobudzania kreatywności i szukania najlepszych pomysłów krok po kroku.

Wszystkie opisane tak, żeby można było natychmiast wypróbować je w praktyce. Realna pomoc w znajdowaniu skutecznych i oryginalnych rozwiązań w firmie i w życiu prywatnym. Wskazówki jak zorganizować pracę w sposób sprzyjający powstawaniu dobrych pomysłów.

Kreatywność to cecha potrzebna niemal w każdej dziedzinie życia, zarówno zawodowego jak i prywatnego. W działach wielu firm– zwłaszcza w zespołach zajmujących się marketingiem, PR, sprzedażą – kreatywność jest uznawana za jedną z najważniejszych wartości. Jeśli chciałbyś lepiej wykonywać swoją pracę zyskując uznanie kolegów i szefów – ta książka jest dla ciebie.

Kreatywność przydaje się także w życiu prywatnym. Na pomysł na urodzinowe przyjęcie, zabawę z dzieckiem czy wakacyjną przygodę można wpaść przypadkiem, albo szukać go z użyciem specjalnych technik. Jeśli nie wiesz, jak się za to zabrać – koniecznie sięgnij po „Techniki kreatywności”.

Książka pomoże ci zorientować się, jak możesz rozwijać kreatywność własną i twoich znajomych. Poznasz najważniejsze techniki i dowiesz się, kiedy je stosować, gdzie leżą ich granice i jakie narzędzia kreatywności lepiej zostawić innym.

Ksiażka jest przygotowana tak, żeby po jednorazowej lekturze łatwo było praktycznie wykorzystać opisane techniki.

Na początku znajdziesz odpowiedzi na podstawowe pytania: czy kreatywność jest wrodzona? czy można rozwinąć swoją kreatywność? czym różnią się różne sposoby myślenia?. Potem opisane są szczegóło dziesiątki technik. W każdym z opisów znajdziesz oczywiście szczegółowe informacje o sposobie użycia danej techniki, potrzebnych przyborach lub elementach, czasie trwania itp.

Książkę kończy rozdział o organizacji kreatywnej firmy i o tym, jak sprawić, żeby kreatywność stała się elementem firmowej kultury.


5 Wstęp
7 1. Kreatywność - kluczowy czynnik
8 1.1 Rutyna i kreatywność
12 1.2 Kreatywność mała i duża
13 1.3 Myślenie dywergentne i lateralne
17 1.4 Kreatywna osobowość
21 1.5 Pięć najczęstszych mitów na temat kreatywności
25 2. Proces kreatywny
26 2.1 Krok pierwszy: określ swój cel!
28 2.2 Krok drugi: przeanalizuj sytuację!
30 2.3 Krok trzeci: wykonaj "skok kreatywny"!
34 2.4 Krok czwarty: oceń i pracuj!
36 2.5 Krok piąty: wprowadź w życie swój kreatywny pomysł!
39 2.6 Jedenastu zabójców kreatywności
45 3. Techniki kreatywności
46 3.1 Burza mózgów (brainstorming)
51 3.2 Brainwriting
55 3.3 Mapa myśli (mindmapping)
61 3.4 Bisocjacja
65 3.5 Synektyka
71 3.6 Sześć kapeluszy i trzy krzesła
77 3.7 Lista Osborna
80 3.8 Technika słów losowych, random-input
83 3.9 Prowokacja mentalna
88 3.10 Skrzynka morfologiczna i inne podobne techniki
92 3.11 Wachlarz koncepcji, abstrakcja progresywna
97 4. Kreatywna firma
98 4.1 Właściwie wspieraj kreatywność
99 4.2 Kreatywni samotnicy
100 4.3 Sesja kreatywna
103 4.4 Kreatywność jako część struktury firmy


112 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022