ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 38.80 36,86   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MERCHANDISING


BORUSIAK B.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2009, wydanie III

cena netto: 38.80 Twoja cena  36,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Głównym celem pracy jest zdefiniowanie pojęcia "merchandising", przy założeniu, że zasadne jest rozróżnienie merchandisingu producenta i detalisty, oraz wskazanie na jego techniki.

Akcent położono na merchandisingu handlowym, wychodząc z założenia, że jest to zagadnienie bogatsze treściowo, stąd szczególnie został rozwinięty fragment dotyczący technik merchandisingu handlowego.Wydanie trzecie zostało rozszerzone o rozdział szósty zawierający praktyczne wskazówki dotyczące ekspozycji wybranych grup produktów zaliczanych do FMCG w sklepach zorientowanych głównie na sprzedaż towarów tej kategorii.

Praca została przygotowana jako podręcznik dla studentów, ale może być przydatna dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się handlem, ponieważ w dużym stopniu merchandising jest "systemem praktycznego działania".


Spis treści:

Wprowadzenie


Rozdział 1
Pojęcie merchandisingu
1.1. Geneza i istota merchandisingu
1.2. Merchandising producenta i detalisty
1.3. Cechy merchandisingu jako techniki aktywizacji sprzedaży


Rozdział 2
Zachowania zakupowe nabywców indywidualnych w punktach sprzedaży detalicznej jako przesłanka stosowania merchandisingu
2.1. Prawidłowości zachowań nabywców w sklepie
2.2. Zróżnicowanie produktywności powierzchni sprzedażowej sklepu


Rozdział 3
Techniki merchandisingu handlowego
3.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie
3.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu
3.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regału
3.4. Ekspozycje promocyjne
3.5. Aranżacja okien wystawowych
3.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu


Rozdział 4
Merchandising w systemie zarządzania przedsiębiorstwem handlowym
4.1. Analiza funkcjonalna merchandisingu w przedsiębiorstwie handlowym
4.2. Merchandising jako element zarządzania kategorią
4.3. Koncepcja mikroświatów w punktach sprzedaży
4.4. Pomiar efektów stosowania merchandisingu w handlu


Rozdział 5
Elementy merchandisingu producenta
5.1. Organizacja działań merchandisingowych
5.2. Ekspozycja produktów w punkcie sprzedaży detalicznej


Rozdział 6
Zasady ekspozycji wybranych grup produktów - wskazówki praktyczne
6.1. Ekspozycja produktów świeżych
6.2. Ekspozycja artykułów spożywczych trwałych
6.3. Ekspozycja wybranych produktów niespożywczych


Zakończenie
Bibliografia


121 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022