ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DETERMINANTY I INSTRUMENTY KONKUROWANIA W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH


SZULCE H.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 51.30 Twoja cena  48,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zbiór opracowań stanowiących treść prezentowanego zeszytu stanowią przemyślenia i fragmentaryczne wyniki badań pracowników i doktorantów Katedry Handlu i Marketingu, które są prowadzone nad problematyką konkurowania przedsiębiorstw na rynku.

Współautorami są także autorzy zagraniczni prowadzący wspólne badania nad problemami marketingu terytorialnego. Ścisłej wyniki te dotyczą znaczenia wybranych instrumentów w strategii konkurowania, a także sytuacji konkurencyjnych na różnych rynkach branżowych oraz możliwości konkurowania w różnych obszarach i skałach działania. Owa różnorodność, mimo że skupiona na podstawowym problemie, czyli konkurencji, powoduje trudności w logicznym ułożeniu kolejności poszczególnych artykułów.


Spis treści:

Wstęp
Halina Szulce, Reklama jako instrument działań konkurencyjnych przedsiębiorstwa
Karolina Janiszewska, Możliwości budowania przewagi konkurencyjnej na podstawie marki
Andrea Insch, Francisco Conejo, Magdalena Florek, Znaczenie kampanii popierających zakup produktów krajowych w konkurowaniu z producentami dóbr importowanych, na przykładzie Australii, Nowej Zelandii i Polski
Szymon Strojny, Udział w rynku jako miara pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Marta Korytowska, Uwarunkowania wykorzystania instrumentów komunikacji marketingowej w działalności konkurencyjnej na rynku młodzieżowym
Robert Romanowski, Preferencje wewnętrznych odbiorców oferty terytorialnej jako przesłanka różnicowania działań marketingowych władz samorządowych
Bartłomiej Pierański, Uwarunkowania i sposoby pomiaru przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa handlowego
Wiesław Ciechomski, Koncentracja handlu jako sposób uzyskiwania przewagi konkurencyjnej
Michał Fludra, Uwarunkowania wyboru strategii konkurencji przez pośredników hurtowych na rynkach przemysłowych
Katarzyna Walkowiak, Narzędzia konkurowania i możliwości ich wykorzystania w sektorze bankowym
Agata Wiznerowicz, Uwarunkowania działań konkurencyjnych na rynku usług medycznych
Waldemar Radecki Wykorzystanie wybranych instrumentów marketingu w rozwoju rynku żywności ekologicznej


185 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022