ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING TERYTORIALNY STUDIA PRZYPADKÓW


FLOREK M. JANISZEWSKA K.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 41.60 Twoja cena  39,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Od kilku lat obserwujemy w Polsce wyraźną intensyfikację działań marketingowych podejmowanych przez jednostki terytorialne każdej skali. Promocja miast, opracowywanie strategii marketingowych produktów turystycznych, budowanie marek regionów stały się faktem. Także literatura przedmiotu wzbogaciła się w tym okresie o nowe pozycje traktujące o marketingu terytorialnym, a media coraz częściej przekazują relacje z wydarzeń w miastach, informują o kampaniach promocyjnych, poddają krytyce aktywności promocyjne jednostek terytorialnych.
Popularność podejścia marketingowego w jednostkach terytorialnych nie oznacza jednak, że zagadnienia z tego zakresu zostały wyczerpane. Wręcz przeciwnie, popularność wymusza profesjonalizację i dalszy rozwój dziedziny marketingu terytorialnego. Podnoszeniu poziomu i jakości wymiaru praktycznego oraz rozwojowi aspektów teoretycznych tej dyscypliny służą niewątpliwie analizy takie jak studia przypadków.

Niniejsza publikacja obejmuje całe spektrum przykładów związanych z implementacją marketingu w jednostkach terytorialnych: od kreowania wizerunku krajów europejskich po analizę działań marketingowych słabo rozwiniętych gmin polskich.


Spis treści:

WSTĘP


DOPASOWANIE WIZERUNKÓW WYDARZENIA I DESTYNACJI NA PRZYKŁADZIE MISTRZOSTW ŚWIATA W PIŁCE NOŻNEJ 2006 W NIEMCZECH
dr Magdalena FLOREK, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
dr Andrea INSCH, University of Otago, Nowa Zelandia
WYKORZYSTANIE INSTRUMENTÓW KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PRZEZ UZDROWISKO (NA PRZYKŁADZIE GMINY IWONICZ ZDRÓJ)
dr Marcin GĘBAROWSKI, Politechnika Rzeszowska
KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU MIASTA POSTSOCJALISTCZNEGO NA PRZYKŁADZIE ZAMBROWA
dr Ewa GLIŃSKA, Politechnika Białostocka
mgr Anna KOWALEWSKA, PENTOR Research International
BUDOWANIE MARKI NARODOWEJ POPRZEZ ZARZĄDZANIE EFEKTEM KRAJU POCHODZENIA. PRZYPADEK FORUM WIODĄCYCH HISZPAŃSKICH MAREK.
dr Marta H EREŻNIAK, Uniwersytet Łódzki
ZASTOSOWANIE KONCEPCJI USP W STRATEGII ROZWOJU MIASTA NA PRZYKŁADZIE MIASTA KÓRNIK
dr Karolina JANISZEWSKA, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
ZASTOSOWANIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO PRZEZ WŁADZE SŁABO ROZWINIĘTYCH JEDNOSTEK SAMORZĄDOWYCH (POWIAT BRZEZIŃSKI, WOJEWÓDZTWO ŁÓDZKIE)
mgr Przemysław KOBUS, Uniwersytet Łódzki
Prof nadzw. dr hab. Janusz ZROBEK, Uniwersytet Łódzki
ROLA AKTYWNOŚCI WŁADZ SAMORZĄDOWYCH W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU TURYSTYCZNEGO JEDNOSTKI TERYTORIALNEJ (NA PRZYKŁADZIE POWIATU BIESZCZADZKIEGO)
dr Wiesiawa KUŹNIAR, Uniwersytet Rzeszowski
dr Marta KAWA, Uniwersytet Rzeszowski


KONFERENCJE W ROZWOJU MIAST EUROPEJSKICH
dr Grzegorz LESZCZYŃSKI, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
dr Marek ZIELIŃSKI, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
dr Piotr ZMYŚLONY, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu


POZNAŃ ZA PÓŁ CENY: PRZYKŁAD PROMOCJI SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO MIASTA
mgr Jan MAZURCZAK, Poznańska Lokalna Organizacja Turystyki mgr Marcin OLSZEWSKI, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu dr Piotr ZMYŚLONY, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA WŁADZ LOKALNYCH Z MIESZKAŃCAMI -PRZYPADEK 3 GMIN TURYSTYCZNYCH
dr hab. Agnieszka NIEZGODA, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
UPOWSZECHNIANIE ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO W POLSKICH SAMORZĄDACH TERYTORIALNYCH
dr hab. Jacek F. NOWAK, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
mgr Tomasz POTKAŃSK1, Związek Miast Polskich
ELEMENTY MARKETINGU URBANISTYCZNEGO W STRATEGII ROZWOJU MIASTA 1 GMINY KRASNOBRÓD. STUDIUM PRZYPADKU
mgr inż. arch. Anna POLSKA, Uniwersytet Marii Curie-Sklodowskiej w Lublinie
MARKETINGOWA ORIENTACJA LOKALNEJ POLITYKI ROZWOJU GMINY TERESPOL. STUDIUM PRZYPADKU
dr Jan POLSKI, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
TURYSTYCZNE PRODUKTY MARKOWE NA PRZYKŁADZIE KALISZA Dr Robert ROMANOWSKI, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
KREOWANIE MARKI REGIONU NA PRZYKŁADZIE MIAST POLSKICH - KOLEJNY TREND CZY SPOSÓB NA PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ?
Dr Agnieszka SMALEC, Uniwersytet Szczeciński


148 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022