ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING ROBIN HOODA WYKORZYSTYWANIE METOD MARKETINGOWYCH SEKTORA


ANDERSEN K. /KOMERCYJNEGO PRZEZ ORGANIZACJE NON-PROFIT OPR. MIĘKKA

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 46.10 Twoja cena  43,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka "Marketing Robin Hooda" przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego.

Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.

Każdy rozdział pokazuje, w jaki sposób omawiana w nim marketingowa zasada Robin Hooda została zastosowana w sektorze nonprofit w Stanach Zjednoczonych - począwszy od olbrzymich organizacji po komitety lokalne, a także na całym świecie przez organizacje dysponujące mniej niż skromnymi budżetami. Wiele z tych przykładów pochodzi z moich własnych szerokich doświadczeń związanych z pracą na całym świecie. Dotyczą one wieloletniej pracy marketingowej w tuzinach projektów nonprofit takich jak CARE International w Stanach Zjednoczonych oraz w Institute for Sustainable Communities na Ukrainie; ponadto wykorzystałam doświadczenia z pracy jako dziennikarz dla Reutersa w Kambodży i dla Associated Press na Madagaskarze. Każdy rozdział kończy się wskazówkami, jak można zastosować zasady Robin Hooda w sektorze nonprofit oraz wywiadami z ludźmi, którzy z sukcesem wykorzystali we własnej pracy zasadę będącą tematem rozdziału - z ludźmi, którzy pracowali przy dużych i małych projektach, a także z ekspertami od takich aspektów marketingu jak pozycjonowanie czy opowiadanie historii.


Spis treści

Wstęp

Podziękowania

Wprowadzenie

ZAGUBIENI W LESIE SHERWOOD
Zdajemy sobie sprawę, że marketing jest koniecznością

ROZDZIAŁ 1. SERCE MARKETINGU ROBIN HOODA
Spraw, by ludzie robili coś wyjątkowego

ROZDZIAŁ 2. REKONESANS ROBIN HOODA
Odwołuj się do wartości uznawanych przez grupe docelową, nie przez siebie

ROZDZIAŁ 3. RYNEK
Reaguj na siły działające na rynku

ROZDZIAŁ 4. JEDEN ZA WSZYSTKICH,WSZYSCY ZA JEDNEGO
Zajmij silną konkurencyjną pozycję

ROZDZIAŁ 5. BUDOWANIE WESOŁEJ DRUŻYNY
Partner do wspólnych korzyści

ROZDZIAŁ 6. SERCE STRZAŁY ZNAKOMITEGO ŁUCZNIKA
Najpierw cel, potem przyczyna

ROZDZIAŁ 7. OSTRZENIE STRZAŁY
Cztery sprawy, którymi musi się zająć nasz przekaz

ROZDZIAŁ 8. CELOWANIE W SERCA I UMYSŁY
Dotarcie z przekazem do grupy docelowej

ROZDZIAŁ 9. SPRYTNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW PRZEZ ROBIN HOODA
Media jako rynek docelowy

ROZDZIAŁ 10. WYPUSZCZENIE STRZAŁY
Przeprowadzenie kampanii reklamowych i ocena ich skuteczności


244 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022