ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MALI MOGĄ WIĘCEJ MARKETING MAŁEJ FIRMY CZYLI WOJNA O RYNEK


ANTCZAK G.

wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 30.50 Twoja cena  28,98 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Drogi Przedsiębiorco.

Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę.

Gratuluję!

Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać – doskonale trafiłeś.

Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla małych przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodzianki – nie mogę się nadziwić, jak wielki potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm.
Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i wielkich słów. Potrzebujesz konkretnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyróżnić się i zacząć naprawdę zarabiać!

Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem. Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją na pewno wzrosną! Zapraszam!


Spis treści:

O CO WALCZĘ?
POMYSŁ I PASJA
WIZJA I PLAN DZIAŁANIA
ROZSTAWIENIE WOJSK PRZED BITWĄ
KONSEKWENCJA
I SPÓJNOŚĆ DZIAŁANIA
SYSTEMATYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA
OKAZJE
KLASYCZNE NARZĘDZIA WALK/
NARZĘDZIA NOWOCZESNE
WSPÓŁPRACA
KOMPLEKSOWOŚĆ I UROZMAICENIE
PERLAPA I PRZEGLĄD SIŁ


168 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022