ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 76.49 72,67   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING POLITYCZNY W INTERNECIE


TRZECIAK S.

wydawnictwo: MUZA , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 41.50 Twoja cena  39,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka

  • pomoże przygotować kompleksową strategię Twojej kampanii promocyjnej w Internecie,
  • podpowie, jak wybrać najskuteczniejsze dla Ciebie narzędzia kampanii,
  • nauczy, jak efektywnie wykorzystywać różne narzędzia kształtowania wizerunku w Internecie oraz jak profesjonalnie i skutecznie komunikować się za pomocą Internetu,
  • krok po kroku poprowadzi Ciebie przez proces przygotowania własnej strony www, bloga oraz profili na portalach społecznościowych.

Stanowi praktyczny podręcznik dla kandydatów w wyborach, samorządowców, polityków, ekspertów, liderów organizacji pozarządowych, dyrektorów biur i asystentów poselskich, urzędników administracji publicznej, specjalistów w zakresie PR i reklamy oraz dla każdego, kto chce stworzyć profesjonalny wizerunek w Internecie. Przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z wirtualnym światem, jak i dla tych, którzy na co dzień korzystają z zasobów sieci, a teraz chcieliby wykorzystać Internet do realizacji własnych celów.

Książka może być przydatna także studentom politologii, marketingu politycznego, socjologii lub psychologii społecznej zainteresowanym praktyką marketingu politycznego.


Spis treści:

Od autora
Podziękowania

Strategia kampanii wyborczej
Co to jest marketing polityczny
Dlaczego w marketingu politycznym warto używać narzędzi oferowanych przez Internet
Jak wyznaczyć cele kampanii wyborczej
Jakie czynniki wpływają na wynik wyborczy
Jak zidentyfikować swoich wyborców
Jak określić tematy i hasła kampanii wyborczej oraz sformułować program wyborczy
Jak określić środki niezbędne do realizacji strategii kampanii wyborczej
Jak ustalić właściwą taktykę kampanii wyborczej
Jak zaplanować kampanię wyborczą

Strona www
Jak wybrać i zarejestrować domenę internetową
Jak przygotować koncepcję strony internetowej
Jakie warunki powinna spełniać strona internetową
Jakie materiały powinny się znaleźć na stronie internetowej
Jakie elementy powinna zawierać strona internetową
Jak wybrać właściwy system zarządzania treścią strony
Jak dokonać wyboru firmy, która przygotuje stronę
Jak pozycjonować stronę w Internecie i jak ją wypromować
Jak reagować na antystrony

Społeczności internetowe
Czym są społeczności internetowe
Jak wykorzystać czat, listy dyskusyjne, fora dyskusyjne, wirtualne światy
Jak blog może wpłynąć na naszą działalność polityczną
Czym są serwisy społecznościowe i jakie wyróżniamy ich rodzaje
Jakie działania można podejmować w ramach serwisów społecznościowych
Jak wybrać właściwy serwis
Jak stworzyć w serwisie społecznościowym profil i jak nim zarządzać
Czym są systemy mądrego głosowania

Komunikacja w Internecie
Jak przygotować bazę danych
Jakie zasady obowiązują w korespondencji elektronicznej
Jak przygotować biuletyn internetowy
Jak w kampanii wyborczej wykorzystać technologie mobilne
Jaka forma reklamy internetowej jest najskuteczniejsza
Co to jest marketing wirusowy i jak działa

Wizerunek polityka w Internecie - katalog praktycznych pomysłów
Polityk "swój człowiek"
Polityk ekspert
Polityk aktywny
Polityk skuteczny
Polityk wspierający obywateli
Polityk słuchający wyborców
Polityk wrażliwy
Polityk bliski wyborcom
Polityk dostępny dla wyborców
Polityk przejrzysty

Słownik ważnych pojęć
Użyteczne strony internetowe
Bibliografia
Wykaz wybranej literatury z zakresu marketingu politycznego
Literatura polska
Literatura anglojęzyczna


176 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022