cena netto + 5% vat.
Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces
w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik.
Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla
odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób,
które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym
pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji.
Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę,
gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy
sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na
jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy
szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.
Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery
w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać
uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.
Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?
– uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich
zastosowania w praktyce
– zawiera liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, skutecznych działań PR,
które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych
– pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować
– uczy rozpoznawać potrzeby klientów i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nich
Spis treści:
Część 1. Porozmawiajmy o marketingu. Psychologia, historia i alchemia
1. Wprowadzenie do skutecznego marketingu
2. Czy ty także możesz zostać marketingowcem?
3. Marketingowe pole bitwy - wczoraj, dziś i jutro
4. O markach i skutecznej promocji - jak to wszystko działa?
Część 2. Panie i panowie, do ręki broń!
5. Reklama, czyli jak się skutecznie promować
6. Sekrety dobrej reklamy
7. Gdzie się reklamować, aby zwrócić na siebie uwagę konsumenta?
8. PR - wyłóż kawę na ławę
9. Sponsoring - życie na krawędzi
10. Wygląd ma znaczenie!
11. Marketing bezpośredni - świat, w którym liczy się efekt
12. Marketing relacyjny - rola ludzi w reklamie
13. Marketing eksperymentalny - rola zmysłów w świecie reklamy
14. Marketing szeptany - kiedy wszyscy zaczynają o tobie mówić
15. Marketing wirtualny - i nic już nie będzie takie samo
16. Branded entertainment - reklama w programie telewizyjnym (oraz inne zwariowane
pomysły)
Część 3. Opracowywanie i realizowanie planów marketingowych
17. Tworzenie kampanii marketingowej - pierwsze kroki
18. Dopracowujemy cele i komunikaty, kreujemy nastrój i nastawienie
19. Jak napisać dobry plan marketingowy?
20. Współpraca z dostawcami, agencjami i ludźmi reklamy
21. 10 sposobów zarządzania kampanią marketingową
Część 4. Strategia, kreatywność i ogólny kontekst
22. Przykro nam - budżet został okrojony
23. Sztuka kreatywnego myślenia
24. Jak przeprowadzić inspirujące warsztaty marketingowe?
25. Rola badań marketingowych w budowaniu skutecznego planu marketingowego
26. Dziś ważne jest wszystko
Część 5. Podsumowanie. Dlaczego marketing ma znaczenie?
27. Najważniejsze punkty
28. Przeczytaj i zobacz
328 stron, A5, oprawa miękka