ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 54.90 52,16   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BLITZMARKETING PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO NARZĘDZIACH WEB 3.0


TASNER MICHAEL

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 54.90 Twoja cena  52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.

Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, Android

Jak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y,reklama mobilna, transmisje głosowe?

Nowy "marketing treści"

Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania?

Plurk? Ustream?Joost?Tumblr? iGoogle?

Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś?

Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym

Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci?


Spis treści:

 

Przedmowa
str. 9

Podziękowania
str. 13

O autorze
str. 15

Wprowadzenie
str. 17

1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0
str. 25

2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?
str. 33

3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany
str. 45

4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek
str. 72

5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej
str. 111

6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo
str. 149

7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych
str. 180

8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych
str. 197

9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych
str. 204

10. Firmy ze świata Web 3.0
str. 236

11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów
str. 247

12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!
str. 263

Indeks
str. 272


280 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022