Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.
Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium
reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.
Te trzy elementy:
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program
reklamowy Google AdWords.
Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo
praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą
zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.
msp
Mariusz Gąsiewski – autor jednego z najstarszych
i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie
(www.ittechnology.us). Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej
i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów –
największych spotkań specjalistów branży SEM (www.semcamp.com.pl). Wykładowca na
Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje
w firmie Google.
Przemysław Modrzewski – jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców
firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga
branżowego o Google AdWords (www.marketinglab.pl). Autor książki Google
AdWords w praktyce. Doradza i wspiera firmy z zakresu marketingu
w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka
milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie
i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.
Spis treści:
Wstęp
1. Wprowadzenie
1.1. Korzyści dla reklamodawcy
1.2. Co to jest reklama Google AdWords?
1.3. Najważniejsze elementy Google AdWords
2. Jak działa reklama Google AdWords
3. Struktura Google AdWords
4. Zarządzanie słowami kluczowymi
4.1. Kontrolowanie wyświetlania reklam przez ustawienia słów kluczowych
4.2. Trzy kroki tworzenia listy słów kluczowych
4.3. Dopasowanie słów kluczowych do strony internetowej
4.4. Narzędzia przydatne do zarządzania słowami kluczowymi
5. Tworzenie przekazu reklamowego w Google AdWords
6. Pięć dobrych praktyk tworzenia przekazu reklamowego
6.1. Dopasowanie treści reklamowej do zapytania użytkownika
6.2. Jasno zidentyfikowany produkt
6.3. Efektywne wykorzystanie powierzchni reklamowej
6.4. Zasady edytorskie reklam AdWords
6.5. Wyróżniaj się
6.6. Tworzymy reklamę Google AdWords
7. Narzędzia przydatne podczas zarządzania reklamami AdWords
7.1. Narzędzia diagnostyczne dla reklam
7.2. Narzędzie podglądu reklam
8. Strona docelowa reklamy AdWords
9. Pierwsza kampania reklamowa krok po kroku
9.1. Zakładanie konta AdWords
9.2. Tworzenie pierwszej kampanii
9.3. Ustawienia kampanii AdWords
9-4. Płatności i rozliczenia w Google AdWords
9.5. Optymalizacja kampanii
10. Kampanie Google AdWords w sieci reklamowej.
10.1. Wynik jakości reklamy
10.2. Dobór słów kluczowych
10.3. Wybór tekstu reklamowego
Zakończenie
Słowniczek pojęć
100 stron, oprawa miękka