ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BADANIA RYNKOWE PO POLSKU


ANUSZEWSKA I.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologii i innych kierunków, w tym nauk ekonomicznych i ścisłych. To z grona tych osób najczęściej wywodzą się badacze rynku - pracownicy instytutów badawczych i firm korzystających z ich usług.

Książka ta to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego.

Pozwoli na wyrobienie sobie zdania co do doboru metod badawczych.

Odpowiada też na konkretne pytania, a wśród nich:

- Jak badać potencjał rynku i szacować wielkość niszy rynkowej?
- Jak wyznaczać elastyczność cenową?
- Jak oceniać kondycję marki?
- Jakimi sposobami bada się skuteczność reklamy?
- Na czym polegają badania mediów?
- Jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań?

A co interesującego z badań rynkowych może czerpać tzw. "zwykły człowiek", niezwiązany zawodowo z żadną z powyższych dziedzin? Także ten temat został zasygnalizowany w książce. Nie można bowiem pominąć ważnej roli badań politycznych i badań opinii, dostarczających nam wszystkim wiedzy o tzw. klimacie opinii publicznej.

Słowem - o badaniach rynkowych mówimy zwięźle, po prostu i po polsku!


Spis treści:

Podziękowania
Wprowadzenie

1.Badania rynkowe - podstawowe informacje
1.1.W poszukiwaniu definicji badań rynkowych
1.2.Cele badań rynkowych
1.3.Próba w badaniach rynkowych
1.4.Podstawowe metody badawcze

2.Badania rynkowe i marketing
2.1.Różne wymiary marketingu i konsekwencje dla badań rynkowych
2.2.Epokowa zmiana perspektywy w marketingu
2.3.Odpowiedź ze strony badań rynkowych na wymiary i typy działań marketingowych

3.Badania rynkowe z perspektywy produktowej
3.1.Badania na etapie wyboru wartości konsumenckiej
3.2.Segmentacje klientów
3.3.Wybór rynków docelowych, określanie potencjału produktu
3.4.Conjoint Analysis
3.5.Pozycjonowanie na rynku
3.6.Pozycjonowanie na półce sklepowej

4.Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej
4.1.Badania na etapie dostarczania wartości konsumenckiej
4.2.Badania produktu
4.3.Badania marki
4.4.Badania cenowe
4.5.Price Sensitivity Meter (PSM)
4.6.Badania wolumetryczne
4.7.Badania jakości dystrybucji i serwisu

5.Badania rynkowe na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej
5.1.Badania na etapie informowania o wartości konsumenckiej
5.2.Reklama i inne rodzaje dziatań promocyjnych
5.3.Pretesty reklam
5.4.Monitoring kampanii
5.5.Badania skuteczności kampanii internetowych
5.6.Badania mediów i tworzenie media planów
5.7.Standardy badań medialnych na polskim rynku

6.Badania z perspektywy klienta i obywatela
6.1.Badania jako temat medialny
6.2.Badania opinii
6.3.Badania polityczne
6.4.Podstawowe zasady interpretacji wyników badań i ich publikacji
6.5.Pozamedialne cele badań politycznych


138 stron, Format: 14.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022