Czy chciałbyś skutecznie promować swoją firmę, ale brak Ci pomysłów?
Chcesz, aby Twoje produkty lepiej się sprzedawały, a klienci darzyli Twoją
firmę zaufaniem i szacunkiem?
Szukasz prostych i skutecznych recept na wypromowanie Twojego biznesu?
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik
przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm.
Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak by odnosić
na tym polu sukcesy.
Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą
przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.
Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do
właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co
zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać internet w działaniach
marketingowych.
Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające
zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również
najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i
marketing.
Wybrane zagadnienia
- Co to jest marketing i reklama?
- Strategie marketingowe
- Dobre reklamy i ogłoszenia reklamowe
- Szata graficzna i typografia
- Reklama bezpośrednia
- Internet i marketing
- Kultura, profil i image firmy
- Telemarketing
- Targi
- Skuteczne public relations
- Jak wybrać dobrą agencję reklamową?
- Plan marketingowy
- Marketing wewnętrzny
- Troska o klienta
- Badania marketingowe
- Przepisy prawne
- Zasady podatkowe
224 stron, oprawa miękka
msp