ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 60.40 57,38   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZA DARMO PRZYSZŁOŚĆ NAJBARDZIEJ RADYKALNEJ Z CEN


ANDERSON C.

wydawnictwo: ZNAK , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 60.40 Twoja cena  57,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo?

Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora?

Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmów i płyt?

Na te – i wiele innych! – pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona i redaktor naczelny „Wired”.

Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktów trzeba jednak szukać wcześniej – Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in. od historii Kinga Gillette’a, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami.

Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwy wykład nowego modelu gospodarki i marketingu.

Za darmo to książka, która zaskakuje i prowokuje.


Spis treści:

Prolog
Rozdział 1. Narodziny za darmo

CZYM JEST ZA DARMO

Rozdział 2. Za darmo
Krótka definicja jednego z najczęściej mylonych pojęć
Rozdział 3. Trochę historii
O cyfrze zero, darmowym lunchu i wrogach kapitalizmu
Rozdział 4. Psychologia za darmo
Brzmi dobrze. Czy aby nie za dobrze?

CYFROWE ZA DARMO

Rozdział 5. Zbyt tani, by się liczyć
Jeśli coś z roku na rok tanieje o połowę, cena zero jest nieunikniona
Rozdział 6. "Informacja chce być darmowa"
Historia frazy, która zdefiniowała wiek cyfrowy
Rozdział 7. Jak konrkurować z za darmo
Microsoft miał na naukę dekady, Yahoo zaledwie miesiące
Rozdział 8. Demonetyzacja
Google i narodziny modelu ekonomicznego XXI wieku
Rozdział 9. Nowe modele mediów
Darmowe media to nic nowego. Nowa jest ekspansja tego modelu na cały świat online
Rozdział 10. Jaki jest zasięg darmonomii?
Chodzi nie tylko o dolary i centy

DARMONOMIA I ŚWIAT BEZ PIENIĘDZY

Rozdział 11. Nowa ekonomia
Jak żart sprzed stu lat stał się prawem cyfrowej ekonomii
Rozdział 12. Gospodarki niemonetarne
Jeśli nie pieniądze rządzą, to co?
Rozdział 13. Marnotrawstwo jest (czasem) dobre
Najlepsza droga, by wykorzystać dostatek, to zrezygnować z kontroli
Rozdział 14. Darmowy świat
Chiny i Brazylia przyczółkami za darmo. Czego możemy się od nich nauczyć?
Rozdział 1 5. Obrazy nadmiaru
Eksperymenty w społeczeństwie "postniedoboru" - od science fiction po religię
Rozdział 16. "Dostajesz to, za co płacisz"
I inne wątpliwości na temat za darmo

Epilog
Za darmo w dobie kryzysu ekonomicznego

Zasady za darmo
Dziesięć zasad myślenia o nadmiarze

Taktyka modelu freemium

Pięćdziesiąt modeli biznesowych za darmo

Podziękowania


248 stron, Format: 15.0x22.8cm, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- POTĘGA GOOGLE'A POZNAJ SEKRETY LARRY'EGO I SERGEYA
BRANDT R.L.

- FINANSE DO GÓRY NOGAMI. ZDROWOROZSĄDKOWA REWOLUCJA W RACHUNKOWOŚCI
CORBETT T.

- POZA SCHEMATEM. SEKRETY LUDZI SUKCESU
GLADWELL M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022