- Jak przewidywać zachowania ludzkie z dużą dokładnością?
- Co konkretnie trzeba zrobić, żeby wywołać popyt na swoje produkty lub
usługi?
- Jak zmienić swoją ofertę, aby ludzie pragnęli kupować od Ciebie JUŻ TERAZ?
- Jak geny wpływają na zachowanie Twoich klientów?
- Czy istnieją klucze do napisania świetnego tekstu sprzedażowego?
- Czym jest nieograniczony potencjał nieświadomej komunikacji?
Sprzedawanie jest potężne. Jest pasjonujące. Jest też zajęciem intratnym i
dającym dużo przyjemności. Sprzedawanie jest po prostu sexy. A ta książka to sama
esencja sprzedaży. Nie ma tu ani grama zbędnych informacji. Kiedy nauczysz się, jak
odczytywać i rozumieć główne pragnienia swoich klientów, zmienisz ich w chętnych,
otwartych i zadowolonych wyznawców.
Ludzie dzielą się na tych, którzy generują zyski, oraz tych, którzy te zyski
wydają. Ta książka jest skierowana do pierwszej grupy. Do osób, które sprzedają. Do
Ciebie. Bez Ciebie gospodarka by zginęła. Bez Ciebie rząd by splajtował. Bez Ciebie
rynek giełdowy by padł. Bez Ciebie wszystkie korporacje na świecie by zbankrutowały.
Ta książka pokaże Ci, jak zbić kapitał na sztuce wpływania na ludzi. Bez względu na
to, ile teraz zarabiasz, zasługujesz na więcej. Płacisz rachunki wszystkich ludzi. To
takie proste.
Ten przełomowy poradnik Hogana i Hortona jest jednocześnie krokiem w
tył i skokiem naprzód. Łączy koncepcje z przeszłości z odważnymi, postępowymi
teoriami, tworząc tym samym nowy model sprzedaży XXI wieku.
Poznaj cztery główne pragnienia (i szesnaście pobocznych), które odczuwa
Twój odbiorca, i naucz się odwoływać do tych potrzeb. Dowiedz się, jak wykorzystywać
prawo perspektywy czasu, a także dziewięć innych praw perswazji, które pomogą Ci
przekształcić zwykłych "oglądaczy" w prawdziwych klientów.
Wybitni sprzedawcy są ekspertami w dwóch rzeczach. Jedną jest branża, w której
prowadzą swoją działalność. Drugą jest komunikowanie się na poziomie
nieświadomości.
- Ta książka to mapa umysłu w każdym rozumieniu tego słowa.
- Ta książka pomaga zrozumieć psychologię sprzedaży, odwołując się do
biologii. Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, odkrywa kod genetyczny.
- Ta książka prezentuje uniwersalny model sprzedaży, który każdy może
dostosować do własnych potrzeb i wykorzystać w swojej pracy.
- Ta książka omawia mnóstwo kwestii związanych ze sprzedażą, od
uściśnięcia dłoni po ściskanie w żołądku ze strachu; od hipnotycznego języka po
sekretne słowa. Pokazuje zasady, które możesz zastosować, i strategie, które z
chęcią wykorzystasz.
- Ta książka pomaga czytelnikowi zrozumieć, dlaczego ludzie kupują i w jaki
sposób można wpłynąć na ich decyzje.
- Ta książka ma głos. Mówi w języku sprzedaży, pokazując Ci, jak wygrać w
dowolnym środowisku i warunkach.
Spis treści:
Słowo wstępne (7)
Podziękowania (11)
Wstęp (13)
Rozdział 1. Dlaczego jesteś handlowcem (25)
Rozdział 2. Sprzedawanie w XXI wieku: podstawowy model sprzedaży (33)
Rozdział 3. Poznaj swojego klienta: część pierwsza (49)
Rozdział 4. Twój klient: otwarta księga (63)
Rozdział 5. Kontakt! (85)
Rozdział 6. Zakotwicz swoją drogę do sukcesu (101)
Rozdział 7. Zdobycie tajnych informacji od klienta (113)
Rozdział 8. Sukces w sprzedaży bez słów: opanowanie mowy ciała (127)
Rozdział 9. Zrozumienie najbardziej nieświadomej komunikacji klienta (149)
Rozdział 10. Psychologia sprzedaży: dziesięć nieświadomych praw perswazji
(161)
Rozdział 11. Sekretne składniki sprzedaży (175)
Rozdział 12. Sprzedaż samurajska: przemiana strachu w siłę (183)
Rozdział 13. Zmień to, jak widzą Cię klienci... i jak Ty sam siebie
postrzegasz (191)
Bibliografia (199)
200 stron, oprawa miękka