|
MÓZG NA ZAKUPACH NEUROMARKETING W SPRZEDAŻY
PRADEEP A.K. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 49.35 Twoja cena 46,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
- Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
- Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
- Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają
klienci?
Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać
najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować
najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest
zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i
liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe
techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc
neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz
oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i
zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i
dlaczego mózg kupuje.
Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki
dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów,
twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do
informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko,
że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak
wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak
zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania
wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli
po Twój produkt.
- Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu
wszystkich pięciu zmysłów?
- Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
- Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
- Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
- Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
- Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu
nowego produktu?
- Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i
platformy mobilne?
- Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali
społecznościowych?
256 stron, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|