ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 66.00 62,70   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SOCIAL MEDIA MARKETING ODKRYJ POTENCJAŁ FACEBOOKA TWITTERA


EVANS L. / I INNYCH PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 66.00 Twoja cena  62,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać.

Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
  • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
  • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
  • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Spis treści:

Wprowadzenie (7)

Część I: Podstawowe informacje o mediach społecznościowych (11)

  • 1. Nie jest łatwo, szybko ani tanio (13)
  • 2. Strategie obecności w mediach społecznościowych (20)
  • 3. Koniecznie zdefiniuj swoje cele (26)
  • 4. Nie zwrot z inwestycji, a zwrot z dialogu (35)
  • 5. Poznaj swoich odbiorców i dowiedz się, co robią (42)

 

Część II: Najważniejszy jest dialog (51)

  • 6. Dialog i tak ma miejsce - z Tobą czy bez Ciebie (53)
  • 7. Nie zwlekaj, zapewnij sobie pomoc prawną (58)
  • 8. Nie obawiaj się ludzi nastawionych negatywnie (65)
  • 9. Poznaj wszystkie społeczności (73)
  • 10. Nie przychodź z pustymi rękoma (79)
  • 11. Blogerzy nie znają granic (85)
  • 12. Nie ma dwóch takich samych firm (91)
  • 13. Nie zakochuj się (97)
  • 14. Śmiało rezygnuj z tego, co się nie sprawdza (104)
  • 15. Nie obawiaj się nowości (ale też nie przesadzaj) (111)

 

Część III: Media społecznościowe od kuchni (117)

  • 16. Każdy pracownik Twojej firmy ma swój udział w realizacji strategii jej obecności w mediach społecznościowych (119)
  • 17. Opracuj polityki związane z aktywnością pracowników w serwisach społecznościowych (125)
  • 18. Pamiętaj o etyce (132)
  • 19. Ustal, kto odpowiada za prowadzenie dialogu (137)
  • 20. Znakomity program obsługi klienta jest świetnym przyczółkiem do wejścia w mediasferę społecznościową (146)
  • 21. Praktykanci są od parzenia kawy, a nie od reprezentowania firmy w mediach społecznościowych (151)
  • 22. Pamiętaj o spójności brandingu i przekazu (157)
  • 23. Bądź przejrzysty - na zaufanie i uwagę odbiorców trzeba sobie zapracować (164)
  • 24. Internauci ufają ikonom i awatarom (172)

 

Część IV: Nie chodzi o Ciebie (177)

  • 25. Zrezygnuj z kontroli, zapomnij o ego (179)
  • 26. Uważnie nadstawiaj uszu (187)
  • 27. Twoi klienci znają Twoje produkty lepiej od Ciebie (194)
  • 28. Wszystko sprowadza się do pomysłu (200)
  • 29. Twoje treści muszą być wartościowe (206)
  • 30. Najważniejsze to dzielić się z innymi (212)
  • 31. Chcesz odnieść sukces? Musisz być towarzyski (220)
  • 32. Zapytaj członków swojej społeczności (226)
  • 33. Dostajesz to, co sam dajesz (232)

 

Część V: Media społecznościowe w perspektywie marketingu online (237)

  • 34. Ludzie nie chcą być celem działań marketingowych (239)
  • 35. Różnica między monitorowaniem dialogu a prowadzeniem badań (244)
  • 36. Optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC) (249)
  • 37. Linki i pozycja w wynikach wyszukiwania stanowią skutek uboczny działań podejmowanych w mediach społecznościowych (255)
  • 38. Uzgodnij działania marketingowe podejmowane offline z tymi podejmowanymi w mediach społecznościowych (261)
  • 39. Stwórz przyjazny mediom społecznościowym pressroom i promuj tam swoje eventy (267)
  • 40. YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka internetowa (272)
  • 41. W wyszukiwaniu w mediach społecznościowych liczy się chwila obecna (277)
  • 42. Przeglądarka internetowa to dziś nie wszystko (282)
  • 43. Nowe sygnały dla wyszukiwarek internetowych (286)
  • 44. Wybór konsultanta ds. mediów społecznościowych (291)
  • 45. Podsumowanie (297)

 

Skorowidz (303)


312 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022