ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 36.65 34,82   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POLSKI E-KONSUMENT TYPOLOGIA ZACHOWANIA


JACIOW M. WOLNY R.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 36.65 Twoja cena  34,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowań — ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


Spis treści:

Wprowadzenie (5)

Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (9)

  • 1. E-konsument i jego zachowania nabywcze (10)
  • 2. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta (17)

 

Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (27)

  • 1. Źródła informacji o e-konsumencie (28)
  • 2. Metody i techniki badania e-konsumenta (40)
  • 3. Założenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta (48)

 

Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (57)

  • 1. Portret demograficzny, społeczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta (58)
  • 2. Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta (65)
  • 3. Czas wolny polskiego e-konsumenta (78)
  • 4. Internet w życiu polskiego e-konsumenta (96)

 

Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (107)

  • 1. Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta (108)
  • 2. Motywy dokonywania zakupów w sieci (112)
  • 3. Źródła informacji o ofercie produktowej w sieci (116)
  • 4. Determinanty wyboru produktów (132)
  • 5. Miejsca i warunki zakupów w sieci (144)

 

Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (167)

  • 1. Typy polskiego e-konsumenta (167)
  • 2. Wytyczne do działań marketingowych w handlu elektronicznym (178)

 

Bibliografia (187)


192 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022