ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SIŁA POZYTYWNYCH OPINII


JANTSCH J.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 54.90 Twoja cena  52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siła pozytywnych opinii

Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy


Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.

Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom.

Oto kilka wskazówek:

* Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.
* Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.
* Przekazuj klientom odpowiednie informacje.

Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.
Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.


John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.


Spis treści:

Podziękowania
Wprowadzenie
Rozdział 1 Fakty na temat polecania
Rozdział 2 Polecanie rozłożone na czynniki pierwsze
Rozdział 3 Droga do poleceń
Rozdział 4 System poleceń - spojrzenie ogólne
Rozdział 5 Autentyczna strategia
Rozdział 6 Treści jako narzędzie marketingu
Rozdział 7 Strategie zespolenia
Rozdział 8 Sieć kontaktów z klientami
Rozdział 9 Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi
Rozdział 10 Gotowi do odbioru
Rozdział 11 Konkretne kampanie rekomendacyjne
Rozdział 12 Lapidarne sugestie
Rozdział 13 Warsztaty


284 strony, Format: 15.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022